parisa.na 1558 ارسال شده در 1 مرداد، 2013 سلام به دوستای گلم ماآدما همیشه حسرت چیزایی رومی خوریم که توزندگی نداریمشون ولی آیافکرکردین که داشتن اونا توزندگی چه قدرممکن به ضررماباشه؟! شماحسرت رسیدن به چه چیزایی رومی خورین؟آیاتاحالاشده به چیزی که حسرتشومی خوردین برسین ولی بعدازداشتنش پشیمون شین؟اصلاحسرت خوردن به نداشته هاتاچه اندازه خوبه؟ 2
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 9 مرداد، 2013 اسم حسرت که میاد یا ترانه سیمین غانم میفتم "من میخوام یه دسته گل به آب بدم ارزو هامو به یه حباب بدم سیبی از شاخه حسرت بچینم بندازم رو اسمون و تاب بدم" 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری