رفتن به مطلب

نیروگاه گتوند یکی از شاهکارهای صنعت برق کشور است


seyed mehdi hoseyni

ارسال های توصیه شده

این پروژه در حد عالی و با کیفیت بسیار خوب توسط متخصصان داخلی کشورمان طراحی، ساخت، نصب و اجرا شده است و امیدوار هستیم که در آینده بیشتر شاهد چنین پروژه هایی در صنعت برق کشور باشیم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: نیروگاه گتوند یکی از شاهکارهای صنعت برق آبی کشور است.

مهندس "محمد بهزاد" اظهار داشت: نیروگاه گتوند نه تنها یکی از شاهکارهای صنعت برق آبی کشور و افتخاری برای وزارت نیرو است، بلکه از لحاظ کیفیت ساخت، در مجموعه جمهوری اسلامی ایران یکی از پروژه های کم نظیر است.

 

وی با بیان اینکه نیروگاه گتوند نشانی از توانمندی متخصصان داخلی کشور در انجام کارهای بزرگ است، ادامه داد: این پروژه در حد عالی و با کیفیت بسیار خوب توسط متخصصان داخلی کشورمان طراحی، ساخت، نصب و اجرا شده است و امیدوار هستیم که در آینده بیشتر شاهد چنین پروژه هایی در صنعت برق کشور باشیم.

 

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ادامه داد: سد و نیروگاه گتوند بزرگترین مخزن آبی کشور بر روی رودخانه کارون را دارد و بیشترین تولید انرژی سالانه را در میان دیگر نیروگاه های برق آبی کشور به خود اختصاص داده است.

 

به گفته بهزاد، ظرفیت کل نیروگاه در فاز یک برابر یکهزار مگاوات و در فاز دوم نیز برابر با همین مقدار ظرفیت است و شامل هشت واحد 250 مگاواتی می‌شود.

 

بهره برداری از سد گتوند علیا بلندترین سد خاکی کشور و فاز نخست نیروگاه آن روز دوم اردیبهشت ماه 92 در جریان چهارمین سفر استانی هیات وزیران به خوزستان با حضور دکتر "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری و مهندس "مجید نامجو" وزیر نیرو آغاز شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...