Mr.101 27036 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 فروردین، ۱۳۹۲ ایمان مقصودی عضو تحریریه هفته نامه دنیای خودرو و سر طراح «پیتون»(Python)، در مراسم رونمایی از کانسپت این خودرو گفت: خودروی مذکور مطابق با استانداردهای جهانی و با هدف ارائه به بازارهای خارجی طراحی شده و این برای اولین بار در کشور است که یک نشریه خودرویی با برگزاری مسابقه، بهره گیری از استعدادهای خلاق و استفاده از امکانات صنعتی کشور، نسبت به چنین کاری اقدام کرده است. به گفته وی، طراحی خودرو «پیتون» 100درصد از ایده اولیه تا ساخت نمونه پروتوتایپ در داخل و از سوی بخش خصوصی انجام شده و برخی از اعضای تحریریه این هفته نامه به صورت مستقیم در آن شرکت داشته اند. مقصودی با اشاره به اینکه اعضای تیم این پروژه از مقام آوران در مسابقات جهانی طراحی خودرو و همچنین از فارغ التحصیلان رشته های مکانیک و طراحی هستند، اظهار داشت: این خودرو یک اتومبیل سدان در کلاس سی© است که در طراحی آن راحتی خانواده ها ملاک عمل قرار گرفته و قابلیت نصب موتورهای 1600 و 1800 سی.سی بر روی آن وجود دارد. در ادامه این مراسم، احمد عالی فر مدیرعامل دنتوس تهران که از حامیان اصلی این پروژه است، متذکر شد: کلاس C، کلاس خودروهای متوسط است که در حال حاضر بیشترین آمار فروش را در سطح جهان در اختیار دارد و خودروی «پیتون» نیز در این کلاس است. به گفته وی، «پیتون» خودرویی منحصر به فرد و 100درصد ایرانی در کلاس سدان چهار درب خانوادگی است و می توان گفت با ساخت آن در داخل شاهد انقلابی در زمینه طراحی خودروهای ایرانی خواهیم بود. عالی فر خاطرنشان کرد: ساخت نمونه مشابه این خودرو در خارج از کشور توسط شرکت های خودروسازی جهان بالای 150هزار دلار هزینه دارد درحالیکه خودرو فوق با استفاده از امکانات موجود کشور و تنها با هزینه ای در حدود یک میلیارد ریال طراحی و ساخته شده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 9 لینک به دیدگاه
al_laf1 454 اشتراک گذاری ارسال شده در 20 فروردین، ۱۳۹۲ نه نه ... من مخالفم ... کسی نظر منو نپرسید ... :1111: شبیه ژیان شده ... ولی کلاً دمشون گرم که تونستن عملیش کنن ... ینی دمِ حامیانِ مالیشون گرم ... چراغای جلوشو دوس دارم ... و امیدوارم کپی ای چیزی نباشه ... ولی پوزشو! زیادی جم کردن ... و البته تاکیدشون رو متفاوت بودنِ قیافه ماشین رو هم نمیفهمم ! شاید واسه اینکه انگ کپی برداری نچسبه بهشون 3 لینک به دیدگاه
Mr.101 27036 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 فروردین، ۱۳۹۲ نه نه ... من مخالفم ... کسی نظر منو نپرسید ... :1111: شبیه ژیان شده ... ولی کلاً دمشون گرم که تونستن عملیش کنن ... ینی دمِ حامیانِ مالیشون گرم ... چراغای جلوشو دوس دارم ... و امیدوارم کپی ای چیزی نباشه ... ولی پوزشو! زیادی جم کردن ... و البته تاکیدشون رو متفاوت بودنِ قیافه ماشین رو هم نمیفهمم ! شاید واسه اینکه انگ کپی برداری نچسبه بهشون اره شاید برای همین بوده ولی خدایش این کارا اگه ادامه بدن خیلی خوب میشه به نظرم یکم خودروهای ایرانی شکل شمایل شیک به خودشون بگیرن هرچند شاید در بعضی موارد کپی هم بشه اشکال نداره مهم اینه که از این وضعیت الان رها بشیم یکم خودمون را عوض کنیم تو طراحی ساخت خودرو 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده