رفتن به مطلب

سيزده فروردين وذخيره 14 هزار مگاواتي برق


ارسال های توصیه شده

[h=2]سيزده فروردين وذخيره 14 هزار مگاواتي برق[/h] اگرچه عدد 13 در ميان بسياري از اقوام و ملل نحس تلقي مي شود، اما روز سيزده فروردين ماه سال 1392 براي صنعت برق در نوع خود بسيار جالب و درخور توجه است زيرا در اين روز بيشتر مصرف كنندگان خانگي وسايل انرژي بر، زمان خود را در طبيعت سپري مي كنند.از اين رو در اين روز آمارهاي جالبي درشركت مديريت شبكه برق ايران به ثبت رسيده است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به گزارش پايگاه خبري توانير، در روز سيزدهم فروردين ماه سال 1392 ميزان ذخيره برق نيروگاه هاي كشور به رقم 14 هزار و 366 مگاوات رسيد كه در نوع خود رقم بسيار جالبي است.

همچنين در اين روز مبادلات برق ايران با كشورهاي همسايه رقم يكهزار و 816 مگاوات را درنورديد كه يكهزار و 410 مگاوات آن صادرات و 406 مگاوات نيز مربوط به واردات برق بوده است.

اين درحالي است كه در روز پيش از آن (12 فروردين ماه 1392 ) مبادلات برون مرزي برق ايران با كشورهاي همسايه 1702 مگاوات بود كه يكهزار و 401 مگاوات آن صادرات و 301 مگاوات نيز مربوط به واردات بوده است.

در اين روز پيك مصرف برق نيز در رقم 25 هزار و 801 مگاوات ثابت ماند كه نسبت به روز پيش از آن (12 فروردين ماه 1392 ) يكهزار و 241 مگاوات كاهش داشته است.

ياداوري اين نكته نيز خالي از فايده نخواهد بود كه ميزان مصرف برق روز سيزدهم فروردين ماه امسال با رقم ثبت شده در روز مشابه سال گذشته تفاوت دارد كه در مجموع يكهزار و 643 مگاوات افزايش را نشان مي دهد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...