رفتن به مطلب

تحلیل سریال پایتخت (نامه به رییس جمهور)


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

 

وقت بخیر

 

 

دیشب (92/1/7) سریال پایتخت روی آنتن رفت که اختصاص به ارسال نامه از سوی اعضای شورای اسلامی بخش به دفتر نهاد ریاست جمهوری داشت

 

میخواستم نظر دوستان رو در ارتباط با این قسمت بدونم...

 

 

به نظرتون ویژگیهای این قسمت از سریال چی بود؟

 

 

کارگردان فیلم قصد انتقال چه مفاهیمی رو داشت؟

 

 

نظرتون در ارتباط با سکانس دویدن نقی و موسیقی فیلم در اون سکانس چیه؟

 

سپاس:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

خیلی جدی نبود بیشتر جنبه ی شوخی داشت، منظور و قصدی نداشت به اون صورت. ولی یکی دوتا تیکه ی اساسی هم انداخت اون وسط :ws3:

 

در کل سریال خیلی حرفه ای هست. همه چی سر جاشه تو این سریال.

من فقظ این سریال رو دنبال میکنم از رسانه ی ملی.

اون سکانس سقوط ماشین و اینا هم خیلی خوب در اومده بود،

کلا سیروس مقدم کارگردان کاردرستیه، معمولا کاراش خوب و قابل قبوله.

:a030:

  • Like 2
ارسال شده در

"طرف 4 کلاس سواد داره بهش میگن دکتر... "

بعد یهو یکی از اون زیر در میاد و همه شکه میشن!

عالی بود این سکانس...

  • Like 3
ارسال شده در

دیالوگ اعضای شورای بخش با هم دیگه:

 

تو چرا کل پول خزانه شورا رو با خودت آوردی؟ اون کیف پول رو بده بمن، چون تو حواس نداری، جیب سمت چپ و راستت رو با هم قاطی میکنی اونوقت یهو کل خزانه رو خالی میکنی!

  • Like 4
ارسال شده در

دیالوگ دختر نقی با پدر:

- بابا رییس جمهور خیلی پولداره؟

 

- هان؟!

 

- رییس جمهور خیلی پولداره؟

 

- من چه میدونم بابا جان!

 

- (ارسطو): کل مملکت دست رییس جمهوره!!

  • Like 5
ارسال شده در

اون سکانس سقوط ماشین و اینا هم خیلی خوب در اومده بود،

 

:a030:

 

سکانس آخر فیلم:

 

-دویدن های نقی و صدای نفس نفس؛ عشق به پدر و التهاب و دلشوره؛ ترس و اشک به طرز معجزه آسایی در صورت خسته نقی در هنگام دویدن مخلوط شده!

 

- هما دقیقاً بعد از جر و بحث با همسرش؛ که گفته بود من 10 سال پدرت رو نگه داشتم، دوباره برای بابا پنجعلی و سلامتیش نگرانه و اشک میریزه و با وجود وزن زیاد خودشو به محل حادثه میرسونه

 

- باز هم همون کامیونی که گلدسته الله روی اون قرار داره حامی جون اعضای خانواده نقی میشه

 

- جواب شر در دنیا شر هست؛ پاسخ نیکی، نیکی:

سیم ماشین رو ارسطو و نقی قطع میکنن؛ خیلی زود خودشون دچاره سانحه میشن

 

- و در آخر موسیقی بسیار زیبایی که هنگام قرار گرفتن ماشین کنار پرتگاه پخش میشه که سراسر بیم و امیده...

  • Like 5

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...