رفتن به مطلب

دانلود کتاب "روی ماه خداوند را ببوس" نوشته‌ی مصطفی مستور


spow

ارسال های توصیه شده

دانلود کتاب "روی ماه خداوند را ببوس" نوشته‌ی مصطفی مستور

 

 

 

 

ruye_mahe_khodavand_ra_bebus.jpg

 

مصطفی مستور مترجم ـ نویسنده‌ ای است كه فضای داستان ملموس و با دوامی را برای دست ‌كم آثار داستان ‌اش، بر گرفته از یك حس شخصی، گزینش كرده است. من دانای كل هستم، چند روایت معتبر، عشق روی پیاده‌ رو و روی ماه خداوند را ببوس چند اثر اوست. آدم‌ های مستور كه در جاهایی در كار متحول می ‌شوند، در واقع پس از تحول نیز به درماندگی می ‌رسند. شكست آدم ها و عدم‌ توانایی آن ها در پیروزی بر معایب تم مشترك آثار نویسنده اوست. مصطفی مستور خودش را نویسنده حرفه‌ ای نمی‌داند بلكه شخصی ‌نویسی است كه نوشتن خاص خود را دارد. از مستور به زودی دو رمان دیگر توسط نشر چشمه منتشر می ‌شود.

روی ماه خداوند را ببوس نام اولین رمان مصطفی مستور است. این کتاب اولین بار در سال۱۳۷۹ توسط نشر مرکز به چاپ رسید و بارها تجدید چاپ شده ‌است. این کتاب در سال ۱۳۹۱، توسط آسیه عیسی بایوا به روسی ترجمه شد. همچنین در جشنواره ی قلم زرین به عنوان بهترین رمان سال های 1379 و 1380 برگزیده شده است.

مصطفی مستور در داستان بلند روی ماه خداوند را ببوس بر آن است تا با دستمایه قرار دادن بعضی از مناسبات اجتماعی، به روانکاوی افرادی بپردازد که عنصر اخلاق را به کلی فراموش کرده اند. نگاه دردمندانه نویسنده که در قالب شخصیتی فعال در امور پژوهش های اجتماعی متجلی شده است، تا حد زیادی نتیجه بخش است؛ زیرا مستور انگیزه روایتش را به زیبایی کشف کرده و با خواننده اش به یک آشتی نسبی رسیده است. روی ماه خداوند را ببوس به زعم بسیاری از فعالان حوزه ادبیات داستانی، تاکنون موفق ترین کار مستور است. کاری که هم توانست مخاطب عام را جذب کند و هم مخاطبان خاص را با خود همراه سازد. دغدغه های اجتماعی و آنچه که در ساختار کلی زندگی مردم شهرنشین می گذرد عمده ذهنیت این نویسنده را تشکیل می دهد، ذهنیتی که در اغلب آثار او مشهود است.

 

arrow_left.gif نام کتاب: روی ماه خداوند را ببوس

arrow_left.gif نویسنده: مصطفی مستور

arrow_left.gif فرمت: PDF

arrow_left.gif حجم: 413 کیلوبایت

arrow_left.gif برای دانلود نسخه zip شده کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...