رفتن به مطلب

آموزش ساخت سیب کریستالی


دختر باران

ارسال های توصیه شده

آموزش ساخت سیب کریستالی در نرم افزار فتوشاپ

 

 

● برای این کار در ابتدا و برای شروع یه صفحه با سایز 500 در 500 البته با پس زمینه مشکی ایجاد کنید .حالا به Filter>Render>Lighting effect برید و شبیه شکل زیر بر روی عکستون کار کنید. (میتوانید در قسمت Style گزینه Crossing را انتخاب کنید یا اینکه در قسمت Style گزینه Blue Omni را انتخاب و در قسمت Light type گزینه Spotligt را انتخاب کنید)

 

Crystal%20Apple%201.jpg

 

● حالا ابزار Pen tool را انتخاب کنید البته با این تغییری که در شکل میبینید . (در همون لایه بک گراند . البته نباید لایه قفل باشه) یک شکل سیب ایجاد کرده مثل شکل زیر و سپس بر روی شکلتون راست کلیک کنید و گزینه Make Selection را انتخاب کنید . سپس به قسمت Channels برید Create new channel را که در قسمت پایین است را بزنید . سپس ناحیه انتخابی را با رنگ سفید پر کنید .

 

 

Crystal%20Apple%202.jpg

 

 

● حالا به پنل Layer برگردید البته از حالت انتخاب خارج نشید . به لایه Background برید و سپس Ctrl+U را بزنید . سپس اونو هر جور که حال میکنید تنظیم کنید . البته Colorize را فعال نکنید و با تنظیمات lightness و saturation ور برید . سپس Ctrl+D را بزنید .

 

 

Crystal%20Apple%203.jpg

 

 

● حالا شکلی مثل شکل زیر ایجاد کنید . میتونید این کار را با ابزار Lasso tool انجام دهید . میتونید یه کم همFeather بهش بدید. دقت کنید که باید قسمتی از اون در داخل شکل سیب باشه.

 

 

Crystal%20Apple%204.jpg

 

● حالا به پنل Channel برید و Ctrl+Shift+Alt را نگه دارید و بر روی اون لایه ای که قبلا ساختیم (Alpha 1 ) کلیک کنید .

 

 

Crystal%20Apple%205.jpg

● حالا یه لایه جدید ایجاد کنید و اونو با رنگ سفید پر کنید .

 

 

Crystal%20Apple%206.jpg

 

 

● حالا به پنل Channel برید و سپس Create new channel را بزنید .سپس با ابزار Eliptical marquee tool یه بیضی ایجاد کرده و سفیدی هایی در آن ایجاد کنید البته خطی باشه ( میتونید با ابزار Brush این کار را بکنید ) سپس به Fiter > Distort > Zigzag برید و به دلخواه تنظیمش کنید .

 

 

Crystal%20Apple%207.jpg

 

 

● حالا Ctrl را نگه داشته و بر روی لایهAlpha 2 کلیک کنید . سپس به پنل Layer برگردید . حالا یه لایه جدید ایجاد کرده و اونو با رنگ سفید پر کنید .

 

 

Crystal%20Apple%208.jpg

 

 

● حالا با ابزارPen tool یه سایه دیگه مثل شکل زیر ایجاد کنید .

 

 

Crystal%20Apple%209.jpg

 

 

● حالا ابزار Brush را انتخاب و سایز 1 را برایش انتخاب کنید و رنگForeground را سفید قرار بدید . الان نمیخواد کاری بکنید . دوباره ابزار Pen tool را انتخاب سپس بر روی شکلتون راست کلیک کرده و Stroke pathرا انتخاب و سپس Brush را انتخاب کرده و Ok را بزنید .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...