رفتن به مطلب

هواپیمای ms-21 در انتظار موتور روسی


Mr.101

ارسال های توصیه شده

3568_184.jpg مهندسین شرکت آویادیویگاتل به منظور کاهش خطرات احتمالی برای خطوط روغن و سامانه خنک کننده، گیربکس انتقال دهنده نیرو به زیرسامانه‌های موتور را به همراه ملحقات آن از نزدیکی هسته موتور به زیر نازل منتقل نمودند. علاوه بر این به منظور کاهش وزن و ابعاد، توربین فشار پایین را مورد طراحی مجدد قرار داده و با بهینه سازی آیرودینامیکی مسیر جریان گاز راندمان توربین را افزایش دادند. از دیگر تغییرات انجام شده تغییر مکانیزم معکوس کننده بردار نیروی رانش می‌باشد. همچنین با استفاده از مواد کامپوزیتی فیبر کربن در بخش‌های ورودی هوا و قطعات نازل تلاش شده تا از وزن موتور کاسته شود. این شرکت همچنین به منظور بهبود محفظه احتراق با یکی از زیرمجموعه‌های شرکت موتورسیچ اوکراین همکاری می‌کند.

آزمایش‌های نهایی این موتور جهت دریافت گواهینامه پروازی برای سال ۲۰۱۴ برنامه‌ریزی شده است. پس از آن مشتریان می‌توانند از میان دو گزینه موتور غربی PW-1400G شرکت پرات اندویتنی که هم‌اکنون بر روی هواپیمای MS-21 استفاده می‌شود و موتور شرقی PD-14 شرکت پرم یکی را برای نصب بر روی هواپیماهای سفارش داده شده انتخاب کنند.

خانواده هواپيماي MS-21 از نوع هواپيماهاي 2 موتوره مسافري برد متوسط با ظرفيت 150 تا 230 نفر است كه توسط شركت‌هاي هواپيماسازي ايركوت زير نظر هواپيماسازي متحد روسيه در حال ساخت می‌باشد. قرار است اولين سري از اين هواپيما در سال 2017 با قيمت تقريبي هر فروند 35 ميليون دلار به خريداران تحويل داده شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...