رفتن به مطلب

هیوندای گرند سانتافه در راه ژنو


ارسال های توصیه شده

پس از حضور موفق سانتافه جدید در بازار جهانی، هیوندای تصمیم گرفت نسخه ای جدید از سانتافه را با پیشوند گرند عرضه کند که برای اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2013 رونمایی خواهد شد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
2013 Hyundai Grand Santa Fe

 

 

این نسخه، نسبت به مدل استاندارد بلند تر، عریض‌تر و طویل‌تر است و واضح است که دارای فضای داخلی بیشتری نیز می‌باشد این خودرو در نسخه های 6 و 7 سرنشینه و با سه ردیف صندلی عرضه خواهد شد. ظرفیت بار این خودرو 607 لیتر است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
2013 Hyundai Grand Santa Fe

 

 

تفاوت‌ها تنها به ابعاد محدود نمی‌شود، جلو پنجره مشبک شکل جدید، سپر جلو جدید و مه شکن و طراحی دوباره عقب خودرو از تغییراتی است که به چشم می‌آیند. همچنین تصمیم گرفته شده است برای این خودرو رینگ‌های آلیاژی 18 و 19 اینچی نصب شود.

علاوه بر سقف پانوراما، امکانات دیگری نظیر فرمان قابل تنظیم 3 حالته و صفحه نمایش 4.3 اینچی برای این خودرو محفوظ می‌باشد. این خودرو در اروپا تنها با موتور 2.2 لیتری دیزلی به همراه جعبه دنده 6سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. توان خروجی این پیشرانه 194 اسب بخار اعلام شده است و این موتور در هر 100 کیلومتر 192 گرم گاز کربن دی اکسید منتشر می‌کند.

Allan Rushforth معاون ارشد هیوندای می‌گوید، گرند سانتافه پاسخگوی خوبی در برابر تقاضای زیاد اروپایی‌ها برای اس یو وی کلاس E می‌باشد. این خودرو فقط در اروپا عرضه خواهد شد. مدلهای شش سیلندر 3.3 لیتری با قدرت 290 اسب بخار نیز برای سایر بازارها درنظر گرفته شده اند. قیمت پایه سانتافه گراند، 29 هزار و 195 دلار اعلام شده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...