رفتن به مطلب

مراجع تلفن تصویری را نامشروع می‌دانند


ارسال های توصیه شده

تاریخ ارسال خبر : ۱۳۹۱/۱۲/۵

مراجع تلفن تصویری را نامشروع می‌دانند

به گزارش خبرنگار آرانیوز از شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه دیروز شیراز اظهار داشت: اپراتور سوم رایتل قابلیت پخش مستقیم تصویر دارد به نحوی که زمانی با کسی تماس بگیرید بتوانید تصویر او را مشاهده کنید .

وی افزود: کسی مخالف فناوری نیست و باید برای به دست آوردن فناوری مفید تلاش کرد اما تلفن تصویری از جنس موشک، ماهواره، جت جنگی، نانو و انرژی هسته‌ای نیست و ضرورتی ندارد .

سقاچی اضافه کرد: تلفن تصویری بالقوه کیان خانواده را تهدید کرده و نسل جوان ممکن است از آن استفاده نامطلوبی کند .

وی ادامه داد: چند سال پیش که بسیاری از مراجع عظام و علمای اعلام در مورد ماهواره جواز استفاده ندادند بسیاری توجه نکردند و امروز با از کنترل خارج شدن دختران و پسران جوان خود متوجه شده‌اند که چه اشتباهی کرده‌اند .

سقاچی تصریح کرد: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در مورد رایتل فرموده‌اند که به یقین مفاسد آن از فواید آن بیشتر است و منشا فساد در جوانان می‌شود .

وی بیان کرد: آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرده‌اند این تکنولوژی با آموزه‌های اسلام در تضاد است و می‌تواند نظم و عفت عمومی را مختل سازد، بنابر‌این راه‌اندازی آن توسط دولت یا بخش خصوصی خلاف شرع است .

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس ابراز داشت: آیت‌الله سبحانی نیز بیان کرده‌اند که قرار گرفتن چنین امکاناتی در دست دختران و پسران جوان مفاسد بسیاری دارد و باید از خرید و فروش آن جلوگیری شود .

سقاچی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: بیش از 70 تا 80 درصد مشکلات به نواقص مدیریتی مربوط می‌شود و بخش کمتری در نتیجه تحریم است .

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...