رفتن به مطلب

آشنایی با انواع قراردادها و نحوه تنظیم آنها


ارسال های توصیه شده

آشنایی با انواع قراردادها و نحوه تنظیم آنها

 

كليات

 

يكي از اهداف اوليه فعاليتهاي سازماني، نيل به اهداف با حداكثر كارايي مي باشد. سازمانها جهت نيل به اهداف خود از منابع مختلفي بهره ميگيرند. مواد مصرفي، ملزومات، ماشين آلات و ... وروديهاي سيتمهاي سازماني بازرگاني و صنعتي را تشكيل مي دهند.

اين وروديها پس از تهيه و تدارك توسط واحدهاي پشتیبانی، خريد و یا تداركات ( باكاراترين روش، در بهترين زمان موردنياز و با بهترين كيفيت نسبي در ارتباط با قيمت) ضروريست تا به بهترين نحو ممكن است نيز در سازمان حفظ و نگهداري شوند.

قرارداد چارچوب حقوقی و قانونی است که متعاملین را در چارچوب تعهدات و انجام وظایف سوق میدهد. همگی ما برای تنظیم روابط حقوقیمان ناگزیریم با دیگران قرارداد بنویسیم، حال این قرارداد ممکن است راجع به خرید یا اجاره ملکی یا اتومبیلی باشد یا قرارداد استخدام یا شراکت با دیگری؛ مسائل مربوط به قراردادها فراوان است ولی مهمترین چیزهای مشترکی که در تنظیم یک قرارداد میباید رعایت کنیم چیست؟

 

در جزوه حاضر، سعی شده است اهم موارد مربوط به این موضوع در فرصت کم تعریف شده وبطور اجمال ارائه گردد. البته تفکیک قراردادها به دولتی و غیر دولتی نیز، چندان منطقی به نظر نمیرسد.

 

متن کامل جزوه آشنایی با انواع قراردادها و نحوه تنظیم آنها را از فایل پیوست دریافت نمایید:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...