spow 44197 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 بهمن، ۱۳۹۱ تصميم گيري چند معياره MCDM برنامه ريزي آرماني Goal Programming در يك مسئله برنامه ريزي خطي، مي توان اهداف سازمان را در قالب يك هدف عمده مثلا حداكثر كردن كل سود و يا حداقل كردن كل هزينه ها، خلاصه نمود. اما در دنياي واقعيات، هميشه چنين نيست. در حقيقت، به تفصيلي كه بحث خواهيم كرد، مطالعات انجام شده نشان مي دهد كه مديريت شركتهاي بزرگ هم خود را صرف هدفهاي ديگر نظير تامين سود پايدار، افزايش (يا حداقل حفظ) سهم در بازار فروش، تنوع محصولات، تثبيت قيمتها، ارتقاء روحيه كاركنان، كنترل شركت توسط افراد يك خانواده و بالاخره بالا بردن وجهه شركت نيز نموده اند. برنامه ريزي آماري، راه حركت همزمان به سوي چندين هدف را نشان مي دهد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده