رفتن به مطلب

تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل ایرانی در سال۸۹


ارسال های توصیه شده

تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل ایرانی در سال۸۹

 

 

 

68f6749ec46db5a4d387fdd792b893ce.jpg

 

 

مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد با اشاره به تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل در سال گذشته از تولید قطعی ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی هیوندایی دیگر در سال جدید خبر داد و گفت: این گوشی های ملی مطابق با فناوری های روز تولید می شود.break.gifمدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد با اشاره به تولید ۱۵۰ هزار گوشی موبایل در سال گذشته از تولید قطعی ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی هیوندایی دیگر در سال جدید خبر داد و گفت: این گوشی های ملی مطابق با فناوری های روز تولید می شود.

حمیدرضا منجی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه این شرکت تولید سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه ساخت داخل را در دستور کار دارد گفت: گوشی ملی هیوندایی با برندهای موجود در بازار قابل رقابت است.

وی با بیان اینکه تعرفه فعلی واردات قطعات برای تولید گوشی تلفن همراه در کشور مناسب است، اضافه کرد: گستردگی قاچاق انواع گوشی تلفن همراه، جایی برای گوشی های داخلی در کشور باقی نگذاشته است.

به همین دلیل تمایلی برای ساخت و تولید گوشی وجود ندارد و اکثر مشتریان نیز تمایل به خرید گوشی های قاچاق برندهای معتبر جهانی دارند.

منجی به روند تولید گوشی در کشور توسط شرکت نیمه هادی عماد اشاره کرد و گفت: شرکت نیمه هادی عماد با وجود محدودیت ها به تولید خود ادامه می دهد به نحوی که سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی ملی با برند هیوندایی تولید و به بازار عرضه کرد.این شرکت هم اکنون نیز تلاش خود را برای تولید و توزیع ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی دیگر به بازار به کار می گیرد.

نیمه هادی عماد یکی از شرکت های طرف قرارداد وزارت صنایع برای تولید سالانه یک میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه در کشور بود که اردیبهشت سال ۸۵ تفاهمنامه ای را در این رابطه با این وزارتخانه به امضا رساند.

 

break.gifخبرگزارى مهر (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...