رفتن به مطلب

منفجر شدن گلکسی نوت در جیب یک مرد 55 ساله


ارسال های توصیه شده

سامسونگ گلکسی نوت سردمدار گوشی‌هایی با صفحه نمایش 5 اینچ و بزرگتر است که آن‌ها را فبلت می‌نامند، این فبلت با استقبال زیادی نیز روبرو شد.

یک خبرگزاری کره‌ای با نام chosun گزارش داده است که یک گوشی گلکسی دیگر در جیب یک مرد 55 ساله منفجر شده و صاحب خود را زخمی کرده است. مرکز آتش نشانی Bupyeong در شهر Incheon روز دوشنبه گزارش داده است که یک مرد 55 ساله، روز گذشته گزارش داده که باتری گوشی‌اش در جیب شلوارش منفجر شده است.

این مرد می‌گوید که سامسونگ گلکسی نوت خود را در کنار یک باتری یدکی در جیب خود حمل می‌کرده است که ناگهان انفجاری در جیبش رخ می‌دهد، هنوز مشخص نیست این باتری یدکی موجب انفجار شده است یا باتری اصلی که در داخل گلکسی نوت بوده مسبب این انفجار بوده است، اکنون او برای درمان سوختگی درجه دوم تحت درمان است.

2013020401071_0.jpg

باتری گلکسی اس 2 که در سال گذشته باعث انفجار در جیب دانش آموزی شده بود

در مارس سال گذشته نیز یک دانش آموز بر اثر انفجار گوشی گلکسی اس 2 خود در جیبش نیز دچار سوختگی شده بود. سخنگوی سامسونگ در کره این موضوع را کم اهمیت جلوه داده و اعلام کرده است که باتری‌های Lithium ion معمولا بر اثر فشار خارجی و یا تغییر ناگهانی دما دچار آتش سوزی می‌شوند و ما در حال بررسی اینکه واقعا چه اتفاقی افتاده هستیم. منبع: english.chosun

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...