not found 16275 ارسال شده در 31 فروردین، 2013 هنوز بنای طاق نصرت صدام در عراق پابر جاست که این بنا با کلاهخود 5 هزار نفر از جوانان شهدای ايراني جنگ ایران و عراق ساخته شده است و مردم را دسته دسته به عراق میفرستد و برای کربلا و کاظمین پول جمع میکند.؟ جالب تر اینکه کسانی که از بغداد عبور میکنند مجبور هستند از زیر این طاق عبور داده شوند. طاقی که با دو شمشیر ساخته شده و به شمشیر های نبرد قادسیه معروف هستند. خوب است که بدانید محمدرضا پهلوی در سال 1327 فقط برای کشته شدن یک ایرانی در عربستان حکومت عربستان را به مسلخ کشید و 4 سال تمام رابطه را با عربستان قطع کرد و نگذاشت حتی یک نفر به حج برود که سعودی ها با عذر خواهی خواستار ایجاد رابطه با ایران شدند . حال جالب است هر اتفاقي كه مي افتد مثلا موي كسي در خيابان بيرون است يا كسي فيلمي ميسازد كه به مذاق بعضي خوش نميايد عليرغم طي تمام مراحل قانوني و دولتي، زود ميگويند خون شهيدان را پايمال ميكنيد، اين طاق نصرت عراقيها چيست؟؟؟ نماد و سمبل استهزاي خون تمامي شهداي جنگ ماست، كجايند آن غيور مندان كتك بزن فحاش بسيجي كه به جاي آبروي دختران و مادران ايراني اين طاق را به زير بكشند. 5
terajedi21 2134 ارسال شده در 31 فروردین، 2013 گفتا ز كه ناليم كه از ماست كه برماست!كاش جنگي اتفاق نمي افتاد البته اون موقع هم منافع دشمن ترين دشمن كه همان خودي ها هستند تامين نمي شد! 2
fateme-bay 1232 ارسال شده در 2 اردیبهشت، 2013 ای بابا بیخیال جوانان ملت و خونشون و اینا... اون سود عظیم رو بچسب...بقیه رو بیخیال این ملت که عقلشون به چشمشونه...البته اگه اصلا عقلی باشه
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری