سارا-افشار 36440 ارسال شده در 31 فروردین، 2013 سلام میخوام بدونم بازار آتی (futures) تو ایران چقدر فعاله چه کالاهایی توش خرید و فروش میشه (البته غیر سکه ) درضمن در مورد معاملات موسوم هجینگ و hedger ها هم میخوام بدونم دقیقا چی و کی هستن مرسی پ. ن : خواهشا این تاپیک رو منتقل نکنید تا پا بگیره چون تالار اقتصاد مثل کام متروکه هستش 6
Lean 56970 ارسال شده در 31 فروردین، 2013 در کشوری که یک دقیقه آینده رو نمیشه پیش بینی کرد چطور میخوای برای سال آینده پیش بینی کنیم ، پول داری میخوای ضرر نکنی و سود کنی فقط ارز و سکه بگیر 3
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 31 فروردین، 2013 در کشوری که یک دقیقه آینده رو نمیشه پیش بینی کرد چطور میخوای برای سال آینده پیش بینی کنیم ، پول داری میخوای ضرر نکنی و سود کنی فقط ارز و سکه بگیر نه قصد پول دراوردن ندارم موضوع مقاله ام هستش تاجایی که تو نت سرچ کردم فقط بازار اتی سکه رو میاره میخوام بدونم پوشش ریسک (hedging) تو ایران چطوریه یا چطوری بود طرف وقتی بازار بورس کالا و اوراق بهادار متلاطم بود چطوری ضررهای خودشو تعدیل می کرد یا می کند . 3
Lean 56970 ارسال شده در 31 فروردین، 2013 کاش به ایران محدود نمیکردیش حالا اینارو ببین شاید به درد بخوره برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و دو تا فایل پیوست برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 31 فروردین، 2013 کاش به ایران محدود نمیکردیش حالا اینارو ببین شاید به درد بخوره برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و دو تا فایل پیوست اخه موضوع پایان نامه ام کار روی بازار بورس تهران بود مرسی اینا مر بوط به مدیریت مالی هس من فقط در مورد خود بازار اتی ایران میخوام طوری که از اول تا اخر توضیح بده مثلا اینکه چه کالاهایی توش عرض میشه ایا کسی که تو بازار نقدی (spot market) بورس کالا مثلا سهام مربوط به گروه قندی ها رو خریده می تونه اونا رو تو بازار اتی اونو بفروشه 3
Lean 56970 ارسال شده در 31 فروردین، 2013 اخه موضوع پایان نامه ام کار روی بازار بورس تهران بودمرسی اینا مر بوط به مدیریت مالی هس من فقط در مورد خود بازار اتی ایران میخوام طوری که از اول تا اخر توضیح بده مثلا اینکه چه کالاهایی توش عرض میشه ایا کسی که تو بازار نقدی (spot market) بورس کالا مثلا سهام مربوط به گروه قندی ها رو خریده می تونه اونا رو تو بازار اتی اونو بفروشه راهش اینه پاشی بری بورس یه معرفی نامه بگیر برو اطلاعاتی که میخوای بگو شاید داشته باشن و بهت بدن 2
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 31 فروردین، 2013 راهش اینه پاشی بری بورس یه معرفی نامه بگیر برو اطلاعاتی که میخوای بگو شاید داشته باشن و بهت بدن آره اخرین راهش اینه از چن تا بورسی کار هم پرسیدم جواب سر بالا دادن برام جالب بود تو بازار بورس باشی ولی ندونی بغل گوشت بازاری بنام بازار آتی هم که خیلی سود اورتره (دست کم تو کشورهای دیگه ) وجود داره در هر صورت مرسی داداشی لطف کردی 3
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 1 اردیبهشت، 2013 این لینک و دیدی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام توش 4 تا فایل داره واسه دانلود ببین به دردت میخوره؟ 3
سارا-افشار 36440 سازنده ارسال شده در 1 اردیبهشت، 2013 این لینک و دیدی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام توش 4 تا فایل داره واسه دانلود ببین به دردت میخوره؟ بله دیدم ولی اینم منظورش سکه هس منابع فارسی رو سرچ کردم چیز جالبی نداره فقط یه جایی نوشته بود به زودی قراره بازار آتی فلزات (فکر کنم مس بود ) راه اندازی بشه ولی بعدش چیزی راجع بش پیدا نکردم 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری