رفتن به مطلب

اینجا کسی هست که تو بازار آتی سکه تجربه حضور و کارداشته ؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

میخوام بدونم بازار آتی (futures) تو ایران چقدر فعاله چه کالاهایی توش خرید و فروش میشه (البته غیر سکه )

درضمن در مورد معاملات موسوم هجینگ و hedger ها هم میخوام بدونم دقیقا چی و کی هستن

 

مرسی

 

پ. ن : خواهشا این تاپیک رو منتقل نکنید تا پا بگیره چون تالار اقتصاد مثل کام متروکه هستش

  • Like 6
ارسال شده در
:banel_smiley_4:
  • Like 3
ارسال شده در

یه سری اطلاعات کوشولووووووووووووووووو

:4564:

  • Like 2
ارسال شده در

در کشوری که یک دقیقه آینده رو نمیشه پیش بینی کرد چطور میخوای برای سال آینده پیش بینی کنیم ، پول داری میخوای ضرر نکنی و سود کنی فقط ارز و سکه بگیر:hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در
در کشوری که یک دقیقه آینده رو نمیشه پیش بینی کرد چطور میخوای برای سال آینده پیش بینی کنیم ، پول داری میخوای ضرر نکنی و سود کنی فقط ارز و سکه بگیر:hanghead:

نه قصد پول دراوردن ندارم موضوع مقاله ام هستش

تاجایی که تو نت سرچ کردم فقط بازار اتی سکه رو میاره میخوام بدونم پوشش ریسک (hedging) تو ایران چطوریه

یا چطوری بود

طرف وقتی بازار بورس کالا و اوراق بهادار متلاطم بود چطوری ضررهای خودشو تعدیل می کرد یا می کند .

  • Like 3
ارسال شده در

کاش به ایران محدود نمیکردیش حالا اینارو ببین شاید به درد بخوره

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

و دو تا فایل پیوست

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 3
ارسال شده در
کاش به ایران محدود نمیکردیش حالا اینارو ببین شاید به درد بخوره

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

و دو تا فایل پیوست

 

اخه موضوع پایان نامه ام کار روی بازار بورس تهران بود

مرسی اینا مر بوط به مدیریت مالی هس

من فقط در مورد خود بازار اتی ایران میخوام طوری که از اول تا اخر توضیح بده

مثلا اینکه چه کالاهایی توش عرض میشه

ایا کسی که تو بازار نقدی (spot market) بورس کالا مثلا سهام مربوط به گروه قندی ها رو خریده می تونه اونا رو تو بازار اتی اونو بفروشه

  • Like 3
ارسال شده در
اخه موضوع پایان نامه ام کار روی بازار بورس تهران بود

مرسی اینا مر بوط به مدیریت مالی هس

من فقط در مورد خود بازار اتی ایران میخوام طوری که از اول تا اخر توضیح بده

مثلا اینکه چه کالاهایی توش عرض میشه

ایا کسی که تو بازار نقدی (spot market) بورس کالا مثلا سهام مربوط به گروه قندی ها رو خریده می تونه اونا رو تو بازار اتی اونو بفروشه

 

راهش اینه پاشی بری بورس یه معرفی نامه بگیر برو اطلاعاتی که میخوای بگو شاید داشته باشن و بهت بدن

  • Like 2
ارسال شده در
راهش اینه پاشی بری بورس یه معرفی نامه بگیر برو اطلاعاتی که میخوای بگو شاید داشته باشن و بهت بدن

آره

اخرین راهش اینه:banel_smiley_4:

از چن تا بورسی کار هم پرسیدم جواب سر بالا دادن

برام جالب بود تو بازار بورس باشی ولی ندونی بغل گوشت بازاری بنام بازار آتی هم که خیلی سود اورتره (دست کم تو کشورهای دیگه ) وجود داره

در هر صورت مرسی داداشی لطف کردی :icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

این لینک و دیدی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

توش 4 تا فایل داره واسه دانلود ببین به دردت میخوره؟

  • Like 3
ارسال شده در
این لینک و دیدی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

توش 4 تا فایل داره واسه دانلود ببین به دردت میخوره؟

بله دیدم

ولی اینم منظورش سکه هس

منابع فارسی رو سرچ کردم چیز جالبی نداره

فقط یه جایی نوشته بود به زودی قراره بازار آتی فلزات (فکر کنم مس بود ) راه اندازی بشه

ولی بعدش چیزی راجع بش پیدا نکردم

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...