raz-raz 3612 ارسال شده در 28 فروردین، 2013 این روزا تو sms خیلی در مورد دکتر علی شریعتی می خونیم .ولی یه جور دیگه . متفاوت از قبل بیاید اینجا از اون اسطوره بگیم یه بار دیگه .همون جوری که بود و می مونه و خواهد موند. خدایا به من چگونه زیستن را بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت. (دکتر علی شریعتی) لطفا ادامه بدید. 4
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 28 فروردین، 2013 دوست عزیز در مورد دکتر تو انجمن زیاد مطلب هست یه سرچ بزن تاپیک ها میاد او زمانی که داری عنوان جدید رو مینویسی مشابه هاش رو نشون میده من این تاپیک رو میبندم به اینا رجوع کن http://www.noandishaan.com/forums/thread60949.html http://www.noandishaan.com/forums/thread30195.html http://www.noandishaan.com/forums/thread24887.html http://www.noandishaan.com/forums/thread87373.html http://www.noandishaan.com/forums/thread60781.html http://www.noandishaan.com/forums/thread101108.html http://www.noandishaan.com/forums/thread13631.html خیلیه از اون بالا سمت چپ سرچ بزنی خیلی بیشتر از این حرفها میاد تو تالار ادبیات هم هستش 2
ارسال های توصیه شده