رفتن به مطلب

تغییر دادن انیمیشن بوت در رام‌های سامسونگ


a_gadget

ارسال های توصیه شده

Custom-Android-Boot-Animations-for-Samsung-Devices-238x129.jpg?f39ce1

از آنجایی که اندروید سیستم‌عاملی متن‌باز است، گاهی تولیدکنندگان دستگاه‌های اندرویدی روش‌های خاصی را برای متمایز کردن محصولات‌شان از تولیدات رقبا به کار می‌بندند؛ روش‌هایی که گاهی اصلاً برای کاربران دلچسب نیست. یکی از این اقدامات، استفاده سامسونگ از فرمت اختصاصی QMG برای انیمیشن‌های بوت است (معمولاً در دستگاه‌های اندرویدی از یک فایل ZIP برای این کار استفاده می‌شود). فایل‌های QMG باید با استفاده از نرم‌افزار تجاری و گران‌قیمت Qmage ساخته شوند، بنابراین بسیاری از کاربران معمولی نمی‌توانند به‌سادگی انیمیشن سفارشی برای بوت دستگاه‌شان بسازند.

یکی از توسعه‌دهندگان شناخته‌شده در XDA، به نام smokin1337، هنگامی که چنین وضعیتی را دید، دست به کار شد و راهی برای پشتیبانی دستگاه‌های سامسونگ از bootanimation.zip پیدا کرد. وی یک ماد ویژه Samsung Galaxy Note II طراحی کرد، البته این ماد باید قاعدتاً بر روی هر یک از تولیدات سامسونگ که از samsungani برای بارگذاری انیمیشن بوت استفاده می‌کند، قابل اجرا باشد. این توسعه‌دهنده انیمیشن بوت Google Gears را همراه با پکیج‌اش ارائه کرده، البته شما می‌توانید از یک کلیپ تصویری دیگر برای این کار استفاده کنید.

آن‌طور که smokin1337 می‌گوید: «این [ماد] امکان استفاده از یک انیمیشن بوت سفارشی را به هر رامی با هر کرنلی و احتمالاً هر دستگاه ساخته سامسونگ اضافه می‌کند. این [ماد] بر روی گالکسی نوت ۲ آزمایش شده و باید بر روی هر یک از محصولات سامسونگ که از samsungani برای بارگذاری انیمیشن بوت استفاده می‌کند، پاسخ‌گو باشد. اگر از آن نتیجه‌ای نگرفتید، لطفاً در اینجا (تاپیک مربوطه) پست بگذارید [و به ما اطلاع دهید]. فایل bootanimation معمولاً در مسیر system/media/bootanimation.zip/ قرار می‌گیرد. این برای آن‌هایی است که از رام استاک یا ... استفاده می‌کنند».

 

منبع:http://3rdoor.blogspot.com/2013/01/blog-post.html

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...