رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

مهمترين آسيبهاي مطرح در تماس چرخ و ريل، سايش و خستگي تماس غلتشي ميباشند

 

 

انتخاب جنس چرخ و ريل، بر مبناي سايش چرخ صورت ميگيرد، بنابراين، نرخ سايش چرخ بيشتر از ريل بوده و اين امر منجر ميشود كه سايش سطح چرخ، ريزتر كهاي سطحي ايجاد شده در اثر خستگي تماس غلتشي را از بين ببرد، ولي در سطح ريل اين تر كها به تدريج رشد كرده و موجب شكست ناگهاني يا كنده شدن قسمتي از ريل شده و در نهايت ميتواند منجر به خروج از خطهاي خطرناك در سيستم حمل و نقل ريلي گرد.

xvgbr0wvm3ggxbqsw9h.png

در فایل های ضمیمه شده پديده خستگي تماس غلتشي، كه عمدتاً در ريلها مطرح بوده و در سالهاي اخير با پيدايش قطارهاي با سرعت بالا و افزايش بارهاي محوري، مورد توجه قرار گرفته است، مكانيزمهاي مربوطه، راههاي پيش بيني، پارامترهاي مؤثر و روشهاي ممكن براي جلوگيري از آن، بررسی شده است

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...