رفتن به مطلب

چرا زنان خیانت می کنند(قابل توجه آقایان) لطفا بخوانید


ارسال های توصیه شده

مقاله ای بلند اما بسیار جالب و آموزنده است.. هم برای خانم ها هم آقایان.. متاسفانه در روزگار کنونی "خیانت" امری است که در نزدیکی زندگی همه ما در کمین نشسته است.

میتوانیم با افزایش آگاهی نسبت به این موضوع آماده مقابله با آن باشیم.

 

------------------------------

 

خیانت در ازدواج یکی از دردناکترین کارهایی است که یکنفر می تواند با نیمه دیگر زندگی خود بکند.

 

امری که نه تنها بسیار دردناک است ، بلکه می تواند باعث شود یک نفر دچار احساس عدم اعتماد بنفس، فروریختگی، اضطراب و نا مطمئنی از شخصیت خود و دیگران شود.

 

اگرچه که همیشه یکسری از دلایل باعث می گردند که زنی احساس کند لازم است دارای روابط جنسی خارج از چهارچوب همسر خود باشد ، اما عموما خیانت به همسر نتیجه یکسری نارضایتی ها در یکسری مسائل می باشد.

 

همیشه مردان بدلایل مختلفی دست به خیانت میزنند اما در مورد زنان اینگونه نیست که به مانند مردان، اگر شرایط لازم شد، بلافاصله اقدام به خیانت نمایند! ...آنها از قبل آماده این عمل می گردند و بندرت به جایی می رسند که حال به هر دلیلی که صلاح می دانند خیانت کنند.

 

اما اینکه به چه دلیلی خیانت می کنند با اینکه دلایلی که خیانت در ذهن آنها شکل گرفته چیست زمین تا آسمان فرق می کند

 

در مورد خیانت زنان و دلایل انجام آن زیاد نوشته شده اما در مورد اینکه چگونه این مسئله در ذهن آنها تشکیل می گردد بندرت نوشته شده و این بار تصمیم به توضیح پاره ای از این دلایل دارم .من اعتقاد دارم که

هیچ زنی خیانت نخواهد کرد مگر به سمت آن کشیده شود. اعتقاد دارم که زنها مثل کامپیوتر های امروزی هستند که برای هک کردن و بدست گرفتن اختیار آنها باید به نوبت "پورت" های آنها را باز کنید تا در نهایت بتوانید به آن دست یابید!.. نفوذ به کامپیوتری که پورتهای آن بسته باشد به آسانی صورت نخواهد گرفت.

 

زنی که اقدام به خیانت می کند از مدتها قبل پورتهای خود را بدلایل یکسری اتفاقات باز کرده است.

چراکه در حالت معمولی این پورتها توسط شما اشغال شده و بسته اند.

 

 

 

اعتقاد دارم مردان همیشه احتمال خیانتی را برای خود قائل هستند . بنظر من اگر زنی بخواهد مردی را به دام بیاندازد حتی خدا هم نمی تواند به داد آن مرد برسد! در نهایت وی به دام می افتد.

 

اما زنان بصورت معمول اینگونه نیستند و نمی توان همیشه ازآنها برنده شد.

 

اگرچه که همه ما معتقد هستیم که هیچ عذری برای خیانت جائز نیست اما خود مردان هم همیشه عقیده دارند که این امر در ژنتیک آنها نهفته است که بیشتر مایلند با زنان مختلف باشند.

 

من بشخصه فکر می کنم این موضوع برای زنان هم صادق است انکه اینگونه نبوده اند به دلیل جبر روزگار و سلطه ی تاریخی مرد بر زن بوده است و همواره این موضوع برای مردان بدون اشکال و برای زنان با اشد مجازات همراه بوده وگرنه فرقی بین زن و مرد نیست. همانگونه که می بینیم امروزه این حس در زنان درحال بیدار شدن است.

 

 

بخاطر داشته باشید که هیچکدام از دلایلی که در زیرآورده شده ، دلیل خیانت یک زن نیست بلکه تنها چیزی است که ذهن وی را برای خیانت آماده می سازد.

 

برای خیانت خیلی ها درجات مختلف قائل می گردند. از خود ارضایی گرفته تا دیدن تصاویر جنسی، یا حتی خیالات شخصی، و یا فانتزی ذهنی یکنفر مبنی بر داشتن *** با فرد دیگری، برای بعضی ها خیانت به حساب می آید.

 

من کاری ندارم که دیگران چه فکر خواهند کرد و اعلام می کنم منظور از خیانت در این مقاله همان تعریف قدیمی مبنی بر "داشتن روابط جنسی با یک مرد غریبه" می باشد.

 

از طرف دیگر همانطور که خیلی وقتها نوشته بودم بعضی ها چه زن و چه مرد ، در دنیا فقط یک توریست هستند .اگر همسر شما چنین فردی می باشد و عادت به دیچ کردن و خیانت کردن داشته باشد و یا دوست دختر شما عادت داشته باشد که مدتی را با هرکسی بگذراند این مقاله برای شما دردی را دوا

نخواهد کرد چراکه وی به هر حال با شما نخواهد ماند.

 

زنان بسمت خیانت کشیده می شوند چون توجه شما قطع شده است و دیگران بیشتر متوجه شده اند!

 

سعی نمی کنم موضوع را خیلی پیچیده کنم. در ساده ترین حالت شما بر خلاف روزهای نخستین که مدام به وی توجه داشتید و همه رفتار وی را زیر نظر می گرفتید و حتی از نفس کشیدن وی تعریف می کردید ، دیگر اینکار را نمی کنید.

 

 

آقایان معمولا قبل از بدست آوردن فردی تمام زور خود را می زنند و از انواع و اقسام ترفندها استفاده می کنند.گاهی هم مجبورند توجه بیش از اندازه و غیر واقعی نشان دهند. در نتیجه "ظرف" زنان را بزرگتر خواهند ساخت.

 

پس از بدست آوردن فرد شروع به دم جنباندن می کنند و بازی در می آورند و دیگر عین خیالشان هم نیست.

در بهترین حالت، حتی اگر دوستدار و خواهان شدید وی باشند، باز هم قدرت پاسخگویی به " ظرفی" را که ساخته اند ندارند و همیشه زنان می نالند که چرا به ما کم توجه می کنید.

 

در مثال ساده اگر همسر شما رنگ موی سر خود را عوض کرده ، هرچند یک درجه روشنتر و شما نفهمیدید یا چیزی نگفته اید مطمئن باشید که اولین "پورت" را برای ورود هکر باز کرده اید.

 

،باید بخاطر بسپارید که "قابلیت چرب زبانی شما" باید بعد از تشکیل رابطه، بجای اینکه ذخیره گردد، یا در انتظار به تور انداختن زن دیگری بماند، یا صرف جمع آوری گندهایی شود که زده اید، یا داستانهای دروغی که بهم

خواهید بافت، واقعا برایتان بهتر است که صرف رابطه خود شما گردد

 

برای شما یک جمله یک خطی، مثلا اینکه: چقدر فوق العاده شدی..! ، حتی اگر آن زن هیچ تغییری هم نکرده باشد ، می تواند خیلی به شما در رابطه کمک کند.

 

زنان بطور ذاتی نیاز به توجه ابراز عشق و علاقه از طرف مقابل ، تعریف و تمجید ، و نشان دادن احساسات دارند.. زنی که از این موارد محروم باشد یا به سمت ابتذال و خیانت میرود یا با روح و جسمی بیمار، پژمرده و افسرده میگردد

 

 

اگر در مبنای *** بخواهیم حرف بزنیم اینکه در هنگام *** شما بجای توجه کافی به او ، و ایجاد روابط عاطفی و عاشقانه ، فقط به توجه کردن به خود می پردازید، یا مدام یکسری حرکات را تکرار می کنید، سکوت شما در رابطه و استفاده نکردن از کلام در هنگام ***، ***های کوتاه مدت و سریع ، ارگاسمهای شخصی ، حرکات ثابت و یکنواخت ، و مسائلی اینچنین، اشتباهاتی هستند که باعث می گردد او احساس و عواطف مثبت را از شما نگیرد، و کم کم در طول زمان مدید وی ممکن است برای مثال از رایحه بدن فرد دیگری که از کنارش رد شده بیشتر از شما خوشش بیاید! به همین سادگی...!!! چون تمامی این نکات در پایدار ماندن یک رابطه خوب با زن بسیار اثر گذار هستند...حالا شما هی این مسائل را شدیدتر کنید تا وی هم درجه خوش

آمدنش را بیشتر کند! ببینیم کی آخر سر می بازد

 

 

بیاموزیم:

 

در ابتدا اولین چیزی که به زن می فهماند رابطه دارد کمرنگ می گردد و از حالت شیرین آن خارج می گردد و وی را در برابر دیگران آسیب پذیر و نفوذ پذیر می کند این است که شما کم توجه شده اید.

 

زنان بسمت خیانت کشیده می شوند چون کینه دارند .چون شما با آنها صادق نیستید.

بازهم موضوع را پیچیده نمیکنم: منظورمن "همه جور صداقت"...است . همه جا از انواع آن خوانده اید و من آنها را دوباره نمی گویم .

 

در مورد همسر: عدم صداقت شما از زمان ازدواج و زمانی که به خواستگاری وی می رفتید گرفته تا زمانی که مال شما شد.

 

در مورد دوست دختر: از زمانی که می خواستید وی را بدست آورید تا زمانیکه بدست آوردید.

 

منظورم عدم صداقت شما با ذهنتان است. یعنی اگر دوست دختر شما یا همسر شما ، فرقی نمی کند ، دلش می خواسته که مثلا با شما اندکی در خیابان راه برود و شما بر عکس فشار وارد می کنید که زود به خانه بروید که *** راه بیاندازید! شما چیزهایی گفته اید که بعدا حاضر به انجام آنها نشده اید.

شما وعده هایی داده اید که نخواستید به آن عمل کنید.شما حتی حرف از ازدواج هم زده اید شما همه کار کرده اید و در نهایت مدام فلسفه بافی کرده اید تا دروغ هایتان را توجیه کنید.

 

این کار شما در خوش بینانه ترین حالت (رابطه با دوست دختر ) به شما بعد از جدایی ضربه نخواهد زد و مالیات آن را نفر بعدی پس خواهد داد! در ساده ترین حالت شما نفر بعدی هستید که با این دختر دوست می شوید

 

ولی در مورد همسر قضیه بسیار متفاوت است ، کم توجهی و عدم صداقت پس از ازدواج بدترین حالتی است که شما ایجاد میکنید. این نشان میدهد که شما صادقانه ازدواج نکرده اید... شما زن گرفته اید چون *** می خواستید، ، چون طرف خوشگل بوده ، چون طرف موقعیت داشته ، چون سن شما سن ازدواج بوده.. و هر چیز دیگری

 

شما صادقانه زن نگرفته اید و در طول زندگی این مسئله مدام به چشم خواهد خورد. زنان چیزی به شما نخواهند گفت اما این نیز دلیلی می گردد برای کشش به سمت باز کردن "پورت" دیگری توسط زنی که با این مشکلات عاطفی رو به رو است برای نفوذ پذیر شدن در برابر کسانی که در موقع

مناسب حرفها و برخوردهای مناسبی کنند

 

زنان بسمت خیانت لبخند خواهند زد چون شما آدم روز اول نیستید.

 

بله...شما الان زن دارید. یا دوست دختر دارید. شما الان مثل روز اول که او را نداشتید و تمام زورتان را میزدید که بدستش بیاورید نیستید! شما دیگر به خود نمیرسید.

اصلاح گه گاه می کنید.

همیشه تمیز و حمام کرده نیستید.

ورزش نمی کنید.

مسواک تک و توک می زنید.

لباسهای شما دیگر اهمیتی ندارد که چیست.

شما قبلا خیلی با حوصله بودید.

شوخ طبع بودید.

همیشه وقت داشتید ، اما اکنون به نظر می آید که همه چیز دارد حوصله شما را سر می برد و یا شما را عصبی می کند.

شما قبلا جوک ها و حرفهای رکیک نمی گفتید.

شما مودب بودید. قاه قاه بلند نمی خندیدید.

آرام و مطمئن بنظر میرسیدید.

قابل اطمینان و تکیه گاه محکمی بودید

ولی الان هیچ کدام از اینان در مورد شما صدق نمی کند

 

این را هم بگم شما قبلا که مخ میزدید خیلی بچه پولدار بودید!! اگر

هم آنچنان پولدار نبودید اما حسابی دست و دلباز و اهل خرج کردن بودید هر چه داشتید خرج میکردید..نه ؟؟ خیلی لاف میزدید نه؟!! بسیار مشخص است.

 

بهتر است در همان ابتدا هزینه بیخود ندهید. چیزی از خود نسازید که نیستید. زمانی که آشنا می گردید هزینه زیاد ندهید... توضیح بیخود ندهید...نقش کسی که نیستید را بازی نکنید. بعد از پیروزی تصاحب و یا بدست آوردن فرد مورد نظر خود، حال چه در غالب ازدواج چه دوستی، لطفا خودتان باقی بمانید! آیا چون دیگر قرار نیست کسی را تحت تاثیر بگذارید به خود نمیرسید؟ آیا ماجرا ” همینه که هست ” می باشد؟ آیا دیگر اهمیتی ندارد؟ آیا شما زنان را نمی شناسید؟ که چقدر به نمایش همسر خود حساس هستند؟ چقدر مهم است که چه هستید؟

 

 

حال اگر دیگر آنچه که آنها می خواهند نیستید بدانید که

 

زنان ، همیشه یک "پورت" باز برای تحت تاثیر قرار گرفتن توسط افراد جنتلمن و خوش تیپ در خود دارند.

 

تنها چیزی که باعث نمی شود در ابتدا از آن پورت چیزی رد شود این است که شما در حال ارتباط با آن هستید و پورت او قبلا مشغول شده

 

ولی اگرشما جایگاهتان را فراموش کنید دیگر پورت را آزاد گذاشته

اید برای کسانی که بدنبال ماجرا می گردند

 

زنان به سمت خیانت می روند

چون یک نفر به آنها می فهماند که با وی تحت فشار نیست

 

 

سعی نکنید آقای "باحال" باشید! سعی نکنید آقای "همه چیزدان" باشید و یا کسی را مدام به خاطر عقیده اش بکوبید، سعی نکنید مدام کسی را برای بودن با شما تحت فشار بگذارید.

 

زنان گاهی شدیدا پورتهای خود را باز می گذارند چرا که از مشغول بودن آنها توسط شما خسته شده اند! آنها حوصله شان سر رفته ازاینکه نمی توانند راحت باشند . با شما چرت بگویند و یا حرفهای ساده بزنند.هر چیزی در مقابل شما خسته کننده شده. همیشه حرفهای جدی و خسته کننده می زنید ،همه چیز کار شما، مسائل مادی و گرفتاری های زندگی شده است. این شرایط خطرناکی است و براحتی فرد دیگری می تواند وارد شده و کنترل پورت را بعهده بگیرد.

 

همیشه خیلی ساده است که دوست دختر فردی را که دو سال است با یکنفر بوده گلابی کنید تا اینکه فردی را که ۳ ماه است با کسی دوست شده.... همیشه زنانی که بالای پنج سال از زندگی مشترکشان می گذرد آسانتر از کسانی که تازه عروس هستند فریب می خورند.

 

زنان حسی برای هیجان دارند. اینکار یک هیجان برای آنها به حساب می آید .هیجانی برای فرار از روزمرگی شما ! اگر روزی وی بشما بگوید که مورد توجه فردی با لیاقت قرار گرفته بوده ولی به شما خیانت نکرده چون شما را دوست داشته ،شما این بار بدانید که چه سعادتی داشتید که خطر رفع شده ... چه سعادتی که به شما اعلام کرده ... و چه سعادتی که اکنون می دانید دلیل آن چیست

 

 

آنها خیانت را می پذیرند چون شما اینکار را کرده اید یا نشان داده اید اینکاره اید

 

 

دیگر از این واضحتر؟

البته این دلیل نمیشود بگوییم که هر مردی خیانت کرد زنش به وی

خیانت خواهد کرد

اما اینکه زن بداند شما کلا آدم مطمئنی نیستید و یا خیانت کرده اید باعث می شود که وی نیز در مراقبت از "پورت" های خود آن شکیبایی لازم را بخرج ندهد و اگر در شرایطی قرارا گرفت که مورد نفوذ توسط بیگانه ای قرار گرفت آن استقامت لازم را نشان ندهد.

 

نکته دیگر می تواند حتی انتقام باشد. وی می خواهد انتقام بگیرد و از همانجا بشما ضربه بزند. آنها سریعا تصمیم نمی گیرند. بلکه صبر می کنند و شاید به زبان شما را هم ببخشند. شاید تا حدی ذهنی هم شما را ببخشند. اما اینبار نرم افزاری را در حافظه خود نصب کرده اند که منتظر سیگنالهای لازمه است! وی احتمالا نزدیکترین های شما را انتخاب خواهد کرد. عموما به دو دلیل: یکی اینکه در اصل نمی خواهد در لحظه کاری انجام دهد و نزدیکان شما با وی هستند و موردی هم نیست. ناگهان یکی از نزدیکان بازی را نا خواسته یا خواسته انجام می دهد و اینبار این حرکت بجای اینکه مثل همیشه از طرف زن دفع گردد جذب می گردد، و سپس مراحل بعدی و در نهایت خیانت! دوم اینکه وی می خواهد بیشترین ضربه را به شما بزند بنابراین با نزدیکترین افراد به شما این رابطه را میسازد.

 

البته باز تاکید میکنم که همه ی زنان در مقابل خیانت شوهر، خیانت نمی کنند و اینها همه به خصوصیات فردی، اخلاقی، و شخصیتی زن بستگی دارد. اگر زنی هیچکدام از این کارها را نکند منطقا راه طلاق فوری یا ( اگر دوست دختر باشد) قطع رابطه را بر می گزیند و با این حال ضربه زیادی را نیز متحمل می شود.

 

درصدی کم، اما اگر زنی دارید که نه خیانت می کند و نه جدا میشود بدانید بزرگترین موهبت نصیبتان شده !!! ولی آن زن بدترین، دردناک ترین و سنگین ترین ضربه روحی و عاطفی که میتوان به یک انسان وارد کرد را از جانب شما خورده و چه بسا احتمال بیماریهای جسمی و روحی بسیاری در وی به شدت بالا میرود. این فرد برای تداوم راه به همراهی و حمایتی فوق العاده از سمت شما نیازمند است وگرنه در راه می ماند و زیر فشار کشنده ی خیانت شما، حتما از پا در می آید

 

در نتیجه بهتر است خیانت نکنید و یا اگر قبلا اینکار را کرده اید باید تمام حواس وی را به خود معطوف کنید و به وی اطمینان کامل بدهید که دیگر این مسئله تکرار نخواهد شد.نه با زبان، بلکه با عمل. باید تمامی سعی و توان خود را در تمامی زمینه ها بکار ببرید تا اطمینان سلب شده تا حدی بازسازی شود این حالت بسیار ضعیف و شکننده بوده و به زمان زیادی حتی تا چند سال نیاز دارد همچنین صبر و آرامش بسیار از جانب شما می طلبد. در این برهه از زمان از هرگونه کاری که حتی نزدیک به این باشد که وی حس کند ممکن است شما کاری کنید نیز بپرهیزید.

توجه و عشق بی حد و حصر کاملا نیاز است..

!!زندگی سختی خواهید داشت

ولی از یاد نبرید که مسبب همه اینها خود شما بوده اید و حال که دریافتید همسر یا دوست شما نه اهل انتقام گرفتن و خیانت متقابل به شماست، نه به دنبال جدائیست، با دل و جان و با تمام قوا از این فرشته ای که نصیبتان شده مراقبت کنید تا دوباره تشعشع عشقش را در زندگیتان به گرمی حس کنید

و یک نکته مهم:

واقعا و به هیچ عنوان دیگر نگذارید حتی فکر و وسوسه ی خیانت به ذهنتان خطور کند، این کار شدنی است، محکم باشید و به خودتان

پایبند

....

 

زنان به خیانت می اندیشند چون همیشه دنبال بهترینند!

 

این "پورت" هیچگاه نه توسط شما استفاده میشود و نه توسط آنها بسته

!

 

این یعنی برخی از زنان همیشه مردان را یک مشت خوک خیانتکار می پندارند اما خود در شرایط لازم، همیشه زندگی خود را به مرد بهتری خواهند فروخت! کاری که مهم است شما بکنید این است که شناسایی کنید که چقدر طرف مورد نظر شما از این "پورت" استفاده می کند.

 

اکثر زنان و دختران نفوذ از این پورت را چندان جذاب نمی دانند. آنرا نمی بندند اما به نفوذهای آن نیز توجهی نمی کنند.برای اینگونه افراد نگرانی خاصی نباید داشت . آنها با داشتن یک وضعیت ساده عملا هرگونه دیتا و یا استفاده از پورت را مهم نخواهند دانست.

 

بسیار مهم

اما گروهی از زنان و دختران هستند که بدنبال صعود به قله های بالا هستند. اینها مانند گرگدن فقط به سمت جلو می دوند و همه چیز را جلویشان خراب می کنند. اینها نگران چیزی نیستند چون چیزی برای از دست دادن ندارند ، اینها از همه چیز استفاده می کنند . "هدف" وسیله را برایشان توجیه می کند. آنها پول و

موقعیت و همه چیز می خواهند.

در کوچکترین موارد از شما استفاده می کنند و شما متوجه نیستید.. استفاده از روح و جسم شما، از توجه و تعریف و تمجید های شما از او ، حتی اگر میگوئید اینها همه زبانی و سطحی و واقعی نبوده ! ولی برای اینگونه افراد کاملا مورد مصرف دارد

 

استفاده از وقت و پول شما، حتی اگر گمان کنید آنچنان زیاد صرف نکرده اید..! اینان حتی در حد یک سواری گرفتن کوتاه از شما با ماشینتان، بجای اینکه همان راه را با ماشین خود یا با تاکسی و اتوبوس یا مترو برود استفاده و لذت برده ، به اندازه قیمت یک ساندوسچ در یک جای ارزان و گمنام ،یک فنجان قهوه ، یا یک بستنی قیفی سود می برند..! چرا که او به رابطه طولانی مدت نمی اندیشد و از همین موارد به ظاهر بی ارزش نیز کمال استفاده را میبرد. اینگونه زنان و دختران همزمان روی موارد بهتر در حال وقت صرف کردن و به تور کردن بوده و یا حتی در همان

حالی که با شمایند با یک یا چند نفر دیگر نیز رابطه دارند

ولی رفتارشان به گونه ای است که کمتر کسی آنی و سریع متوجه

میشود

شاید در طول زمان شبهاتی ببینید ولی طبق آمار و تحقیقات انجام گرفته ، آنچه شما می بینید کمتر از

%10-%20

از مواردی است که او در دست اقدام دارد..! اینان به طرز باور نکردنی حرفه ای و توانمند عمل می کنند.

 

بنابراین چنین کسی که همزمان با چندین نفر ارتباط دارد، از هر کدام از شما کوچکترین سودی هم که ببرد برایش کافیست. اینان اصلا ارتباط عاطفی برقرار نکرده اند در حالیکه مدام با رفتار و گفتار خود به شدت بر عکس آن را به شما نشان میدهند ولی بعد از قطع رابطه می بینید که به چه راحتی رابطه را تمام کردند چون ریشه عاطفی نداشته اند. و اتفاقا این شمائید که در دام احساسات گرفتار شده اید بدون اینکه ذره ای به آن همه دروغ و کلک و داستانهای غیر واقعی از

!!عشق و علاقه ی او به خود حتی شک برده باشید

خوب است بدانید عینا همین داستانها و جملات سراسر دروغ و رفتار سراسر ساختگی را برای آن "دیگران!" نیز همزمان میگفته است

 

این زنان چند مشخصه بارز دارند:

توانایی بسیار بالایی در سخن وری، زبان بازی، لحن شیرین کلام، و استفاده از کلمات و جملات تاثیر گذار دارند . بدون اینکه مرد متوجه باشد همیشه با حالتی بسیار مبالغه آمیز و تلقین کننده صحبت کرده وبه گونه ای رفتار میکنند که مرد آنها را بسیار زیباتر، خوش اندام تر، صادق تر، آرام تر، منطقی تر، بی منظورتر، عاشق تر، ***ی تر، و در عین حال ساده تر از آنچه که واقعا هستند می بیند،

حتی در القائ این مطلب که مرد به آنان بسیار علاقمند است چنان عمل میکنند که مردانی نیز که فقط برای هوس ایجاد رابطه کرده اند در این دام گرفتار شده و از عشق و احساسات نیز علاوه بر موارد مادی مایه میگذارند..!

اینان معمولا ظاهری پر زرق و برق ندارند چون داشتن ظاهری معمولی و ساده تر، میتواند به آنها کمک زیادی کند تا طرف مقابلشان موارد القایی را خیلی راحت باور کند و او را بعنوان فردی ساده و درست بشناسد که جای هیچ شکی در رابطه صادقانه اش نیست..!!!

 

نکته جالب این است که حتی مردانی که ادعای درک بالا و زرنگی دارند نیز در برابر حیله ی اینگونه زنان براحتی فریب میخورند، هنگامی که رابطه تمام شد مرد کم کم متوجه میگردد که واقعیات، به هیچ عنوان بدین گونه ای که فکر میکرده نبوده است !! تحقیقات نشان داده اگر مردی بعد از اتمام رابطه ، با فاصله زمانی، همان زن را دوباره ببینند به ناگاه و با کمال تعجب متوجه میشود آنگونه که در طول رابطه فکر میکرده طرف مهربان، زیبا، ***ی، یا خوش اندام نبوده..!!! همه ی اینها برمیگردد به ترفندهایی که این زنان برای القا کردن خود به عنوان" بهترین"، به مرد دارند.. نگاه مرد به اینگونه زنان رابطه ای کاملا مستقیم با رفتار و گفتار سراسر هدفدار و تلقینی زن داشته است. بنابرین با صراحت میتوان گفت مرد به نوعی تحت تاثیر حیله و سیاست های رفتاری و گفتاری این زنان واقعیات را کاملا به شکلی دیگر میدیده است، و این بهترین راه برای استفاده کامل این زنان از مردان میباشد

اینها خصوصیات بارز اینگونه زنها است که بسیار خطرناکند

 

 

فقط یک توصیه: اگر سر قرار بودید و دیدید یا حدس زدید فرد مورد نظر شما اینگونه زنی است، به آرامی محل را ترک کنید..!! این افراد فقط و فقط بدنبال استفاده اند و از کوچکترین موارد، بزرگترین استفاده ها را می برند و هر لحظه که موردی بهتر پیدا کنند شما را براحتی خواهند فروخت

و تنها مخروبه ای به اسم "زندگی" برای شما باقی خواهند گذاشت

 

اینگونه زنان را بشناسید و به شدت از ایجاد رابطه حتی کوتاه مدت با آنان بپرهیزید زیرا عواقب مخرب آن در زندگی شما جبران ناپذیر است

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...