رفتن به مطلب

سامسونگ محصول جدیدی را در نمایشگاه ces معرفی می‌کند


a_gadget

ارسال های توصیه شده

کمتر از ۷ ماه از زمان عرضه تلفن هوشمند Galaxy S3 توسط سامسونگ می‌گذرد اما به‌نظر می‌رسد گذشت همین زمان کوتاه برای این شرکت کافی است تا پرچمدار جدیدی را به خانواده کهکشانی خود اضافه نماید و از چهارمین نسل سری S پرده‌برداری کند.

samsung-image-600.jpg

بر اساس حدس و گمان‌هایی که در این رابطه زده می‌شود، انتظار می‌رود تا سامسونگ از مدل بعدی سری اس یعنی Galaxy S4 پرده‌برداری کند.

samsung-image-600.jpg

طبق ویدیویی که در وبلاگ سامسونگ منتشر شده است، این شرکت قصد دارد محصول جدیدی را در زمان برگزاری این نمایشگاه به کاربران خود معرفی کند. در سپتامبر گذشته، خبرگزاری Korea Times اعلام کرد که S4 در کنگره جهانی موبایل و در ماه فوریه در شهر بارسلون معرفی خواهد شد اما حالا هیچ بعید نیست که سامسونگ زودتر از موعد ممکن اقدام به معرفی مدل جدید این خانواده نماید؛ هر چند که نمایشگاه MWC محل مناسب‌تری برای معرفی گوشی جدید این شرکت نسبت به CES به‌نظر می‌رسد.

نمایشگاه CES که قرار است حدود ۱ ماه دیگر در لاس وگاس برگزار شود، طبق معمول سال‌های گذشته میزبان شرکت‌های بزرگ فناوری جهان است تا با کمک آن‌ها، محصولات جدیدی به دنیای تکنولوژی معرفی شود

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...