رفتن به مطلب

Samsung Galaxy Ace Duos S6802 تماس اقتصادی


a_gadget

ارسال های توصیه شده

بازار خرید گوشی.های دو سیم.کارته این روزها بسیار داغ است مدل.هایی که در شرایط سخت اقتصادی فعلی راه.حل مناسبی بجای خرید دو گوشی جداگانه پیش روی کاربران قرار می.دهند. در این نوبت به بررسی یکی از بهترین.های این کلاس با قیمت مناسب با نام Samsung Galaxy Ace Duos S6802 می.پردازیم. با ما همراه شوید.

samsung_galaxy_ace_duos_s6802_01.jpg

samsung_galaxy_ace_duos_s6802_01.jpg

مدل و نام Samsung Galaxy Ace Duos S6802

ابعاد 11.5×61.5×112.7 میلی مترش

وزن 122 گرم

صفحه نمایش 3.5 اینچ

480×320 پیکسل از نوع Super AMOLED

قابلیت نمایش 256 هزار رنگ

دفترچه تلفن نامحدود بسته به حافظه داخلی

کارت حافظه+حافظه داخلی Micro SD+512MB RAM+3GB

ارتباطات GSM چهار بانده+GPS+Wi-Fi+3G+Bluetooth

سیستم عامل Google Android V2.3.6 Gingerbread

پردازنده Broadcom BCM21533 با فرکانس 800MHz

وضوح دوربین 5.0 مگاپیکسل با قابلیت اتوفوکوس

حداکثر وضوح فیلمبرداری VGA با 30 فریم در ثانیه

ظرفیت باتری 1300mAh

 

با گسترش روزافزون دایره مخاطبان گوشی.های هوشمند یا اسمارت.فون آرام.آرام جایی برای محصولات ساده.تر بدون سیستم.عامل در سبد خرید اغلب کاربران حتی در بودجه.های نسبتا محدود و میانه بازار نیز باقی نمانده و با افزایش رقم خرید و عبور از محدوده قیمتی بالای 200 هزار تومان تمامی نگاه.ها به تهیه یک اسمارت.فون معطوف می.شود؛ البته نوع این اسمارت.فون و سیستم.عامل بکار گرفته شده در آن بار دیگر بستگی زیادی به قیمت مد نظر خریداران داشته و بعنوان مثال برای تهیه یک اسمارت.فون اندرویدی مطلوب بعنوان گوشی اول حداقل نیاز به هزینه کردن رقمی بالاتر از 400 هزار تومان است اما این روزها برای کاربران دارای بیش از یک سیم.کارت نیز یک آپشن جدید یعنی دو سیم.کارته.های اندرویدی به وفور در بازار حضور دارند مدل.هایی که علیرغم قیمت بالاتر به نسبت مشخصات سخت.افزاری خود، کاربران را از تهیه دو اسمارت.فون جداگانه کاملا بی.نیاز کرده و نه. تنها در قیمت تمام.شده بلکه در اجبار به همراه داشتن دو گوشی مختلف نیز کاملا به نفع خریداران هستند.

samsung_galaxy_ace_duos_s6802_02.jpg

 

در میان گوشی.های دو سیم.کارتی فعلی و با کنار گذاشتن مدل.های بدون سیستم.عامل و البته نمونه.های بی.نام و نشان چینی بدون هیچ تعصب خاصی برترین کیفیت در اجرای این قابلیت به اسمارت.فون.های سامسونگ تعلق دارد مدل.هایی که علیرغم انتقادهای همیشگی به بدنه همواره پلاستیکی آن.ها در اجرای قابلیت دو سیم.کارت بطرز مشهودی از دیگر نقش.آفرینان این دسته مثل نوکیا، hTC و موتورولا موفق.تر عمل کرده است از جمله دلائل این ادعا باید به پشتیبانی کامل از دو سیم.کارت (امکان دریافت تماس روی سیم.کارت دوم در حین مکالمه با سیم.کارت اول) در برخی از مدل.های این برند اشاره کرد که در کمتر نمونه دیگری از سایر برندها به چشم می.خورد. یکی از مدل.های خوش.قیمت سامسونگ در این کلاس Galaxy Ace Duos است که از آن بطور خلاصه با عنوان S6802 نیز یاد می شود.

 

جعبه محتویات

samsung_galaxy_ace_duos_s6802_03.jpg

samsung_galaxy_ace_duos_s6802_03.jpg

در جعبه نسبتا کوچک محتویات دستگاه بجز خود گوشی تنها یک کابل USB و یک شارژر دیده می.شود و نه تنها از کارت حافظه بلکه از هدست نیز به.کل در آن صرفنظر شده است.

 

samsung_galaxy_ace_duos_s6802_04.jpg

تنها نکته مثبت این چینش بجز نقش موثر در کاهش قیمت دستگاه، استفاده از کابل مجزا برای شارژر است که طول بسیار بیشتری از کابل USB داشته و آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربران قرار می.دهد. در برخی از کشورهای توزیع این مدل هدست نیز به محتویات جعبه افزوده شده است.

 

طراحی ظاهری

samsung_galaxy_ace_duos_s6802_05.jpg

samsung_galaxy_ace_duos_s6802_05.jpg

 

Ace Duos همانطور که از نام آن نیز می.توان حدس زد نسخه جدید و پیشرفته.تری از اسمارت.فون Ace اولیه است که نخستین بار در ژانویه 2011 همراه با سه مدل نسبتا ارزان.قیمت دیگر به بازار ارائه شد؛ .شکل ظاهری و فرم طراحی بدنه دستگاه در کل تفاوت چندانی با آنچه از یک اسمارت.فون اندرویدی ساخت سامسونگ انتظار داریم نداشته و ساختار سه.دکمه زیر صفحه.نمایش و بدنه برجسته و طرح.دار بخش پشتی همگی خبر از یک طراحی تکراری و خسته.کننده دیگر می.دهند که از لحاظ خلاقیت و نوآوری امتیاز چندانی را نصیب سامسونگ نمی.کند. در کل البته نسخه سفیدرنگ Ace Duos به نسبت جذابیت.های بصری بیشتری در مقایسه با رنگ مشکی این مدل ارائه می.دهد. در یک نگاه کلی مقاومت بدنه S6802 در برابر اثرات انگشت و خراشیدگی بعنوان مهم.ترین نکات مثبت و بدنه تمام پلاستیکی و حضور یک طرح کاملا تکراری بعنوان نکات منفی آن تلقی می.شوند.

 

ادامه مطلب:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...