رفتن به مطلب

20 هزار پژو 207 آی روانه بازار می شود


Fahim

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

شركت ایران خودرو در سال جاری 20 هزار دستگاه پژو 207 آی تولید می كند.

 

میرجواد سلیمانی، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: تولید پژو207 آی، مرحله تازه ای از عرضه خودروهای كم مصرف در چارچوب سیاست های جدید دولت در زمینه هدفمند كردن یارانه ها به شمار می رود.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

به گزارش پول نیوز وی افزود: پژو 207 آی، فول آپشن است و ضمن برخورداری از دو نوع گیربكس دستی (LX) و اتوماتیك (ALX)، کلیه استانداردهای روز جهان را تامین كرده و تایید نوع از اتحادیه اروپا و استاندارد یورو 3 با قابلیت ارتقا به استاندارد یورو 4 را دارا است.

 

سلیمانی میزان ساخت داخل این محصول را در شروع تولید، بیش از 50 درصد عنوان كرد كه تا 90 درصد افزایش خواهد یافت.

 

قائم مقام ارشد مدیر عامل ایران خودرو ، كیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم قطع سوخت در مواقع اضطراری و فرمان تا شونده در هنگام تصادف از جلو را از جمله تجهیزات ایمنی و رفاهی 207 آی نام برد و گفت: این محصول از سوییچ همراه با ریموت كنترل، قفل مركزی و ایموبیلایزر نیز برخوردار و افزایش مدت گارانتی، بیمه بدنه و کارت طلایی از امتیازات خدمات پس از فروش آن است.

 

سلیمانی با بیان این كه 207 آی در دو نوع هاچ بك و صندوق دار تولید می شود، افزود: مدل هاچ بک این محصول به 16 کشور و مدل صندوق دار آن كه نیمه دوم امسال تولید خواهد شد، به 62 کشور جهان صادر می شود.

 

وی تولید گروه محصولات 207 آی در سایت های خارجی ایران خودرو را امكان پذیر دانست و گفت: چالاكی و شتاب با قابلیت های دینامیكی بالا، متناسب بودن با جاده ها، نوع سوخت موجود و آب و هوای مناطق مختلف ایران، محبوبیت در بین اقشار مختلف ازجمله جوانان و خانواده ها و اعتبار از امتیازهای این خودرو به شمار می رود.

 

قائم مقام ارشد ایران خودرو افزود: حجم موتور این خودرو 1587 سی سی و بیشینه قدرت آن 5800 دور در دقیقه با 110 اسب بخار، نوع سوخت آن، بنزین با اكتان 95 و میانگین مصرف سوخت آن در سیكل تركیبی مطابق استاندارد ای سی ای – آر83 در حالت دستی 6.4 و در حالت اتوماتیك 7.1 لیتر در 100 كیلومتر است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...