رفتن به مطلب

طراحی مدرن خانه زیرزمینی


ارسال های توصیه شده

[h=2]طراحی مدرن خانه زیرزمینی[/h]

خانه های زیرزمینی می توانند نمادی از تصورات ذهنی روزنه های هابیت در اعماق زمین باشند، به طوری كه چشم انداز به همتایی را به نمایش گذاشته و دیگر سیستم های اصلی را در درون خود جای داده است.

3903_634384706192493750_l.jpg

خانه های زیرزمینی می توانند نمادی از تصورات ذهنی روزنه های هابیت در اعماق زمین باشند، به طوری كه چشم انداز به همتایی را به نمایش گذاشته و دیگر سیستم های اصلی را در درون خود جای داده است.

 

این خانه مدرن زیرزمینی كه توسط KWK Promes طراحی شده، در برگیرنده یك سالن عمومی برای برگزاری همایش و انجمن های خاص است. نمای خارجی و چشم انداز این پروژه را می توان در پوشش های سبز با طرح های منحفی و قوس دار مشاهده كرد كه تمامی این خطوط با اشكال واضح و منظم طراحی شده اند.

 

درختان اطراف این پروژه با فواصل در كنار یكدیگر قرار گرفته و هر یك از آن ها خطوط منظم افقی و عمودی را به وضوح نشان خواهند داد.

 

underground-grass-roof-hidden-home%2001.jpg

underground-grass-roof-hidden-home%2002.jpg

 

بخش هایی از این خانه مدرن زیرزمینی از طرح های مدور منحصر به فردی برخوردار هستند كه این طرح ها مخصوص كنترل دما و فشار داخلی این ساختمان طراحی شده اند.

 

underground-grass-roof-hidden-home%2003.jpg

 

همچنین مسیرهای داخلی و خارجی این پروژه كاملاً با یكدیگر منطبق و از طریق طرح های هندسی با زوایای مشخص احداث شده اند. سطوح سقف و نماهای خارجی این خانه زیر زمینی با علفزارهای پر از آب كه طراوت خاصی را به ارمغان می آورند، پوشیده شده است. طراحی چرخشی و گردان چشم انداز این خانه زیرزمینی را می توان به وضوح در این پروژه مشاهده كرده و نظم منطقی بین این خطوط را دریافت كرد.

 

underground-grass-roof-hidden-home%2004.jpg

underground-grass-roof-hidden-home%2005.jpg

 

 

 

 

منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...