رفتن به مطلب

آمازون نیز گوشی موبایل می‌سازد


ارسال های توصیه شده

از سال 2007 آمازون با تولید کیندل فایر وارد گوی رقابت سخت افزاری شد. از آن زمان این شرکت چندین مدل از این تبلت را تولید کرد و همچنین شایعه شده که این شرکت قصد تولید گوشی مخصوص خود را نیز دارد.

به گزارش جی اس ام شایعاتی پخش شده که نشان می‌دهد شرکت بزرگ تولید کننده قطعات Foxconn گوشی شرکت آمازون را تولید خواهد کرد و در ابتدای کار 5 میلیون دستگاه گوشی از سوی آمازون سفارش داده شده است. بر اساس گزارش خبر اقتصادی تایوان شرکت Foxconn قرار داد تولید گوشی‌های آمازون را برنده شده است و گفته می‌شود که قیمت هر گوشی چیزی در حدود 100 تا 200 دلار است. به نظر نمی‌آید میزان سفارش آمازون یعنی 5 میلیون دستگاه خیلی زیاد باشد در حالی که اپل تنها در 3 روز اول ارائه آیفون 5 سه میلیون از این گوشی را به فروش رساند. احتمال ارائه این گوشی در 3 ماه دوم تا 3 ماهه سوم 2013 خواهد بود که این یک بازه زمانی طولانی است اما احتمال اینکه این زمان با معرفی گوشی‌های رقیب کاهش پیدا کند وجود دارد.

amazon-foxconn.jpg

آمازون این گوشی را به صورت جهانی معرفی خواهد کرد اما به نظر می‌آید که میزان 5 میلیون دستگاه برای ارائه جهانی کافی نباشد و به احتمال زیاد این سفارش یک سفارش اولیه است و ادامه دار خواهد شد.

منبع: Slashgear

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...