رفتن به مطلب

آیا گلکسی اس 4 با نمایشگر نشکن وارد بازار می شود؟


a_gadget

ارسال های توصیه شده

GalaxyS3.png

تلفن های خانواده گلکسی اس جزو محبوب ترین تلفن های اندرویدی به حساب می آیند و نسخه سوم هم با استقبال زیادی مواجه شده. اما سامسونگ در حال طراحی و ساخت گلکسی اس چهارم است و شنیده های جدید می گوید که قرار است یک مشخصه ویژه به این تلفن اضافه شود.

 

گفته می شود باید منتظر یک نمایشگر بسیار مقاوم و نکشن برای تلفن جدید باشیم. نمایشگری که این تلفن را جزو محصولات بسیار مقاوم بازار خواهد کرد.

 

سامسونگ سال ها است که در نمایشگاه های مختلف نمایشگرهای آزمایشی مقاوم و انعطاف پذیر را نشان می دهد اما تا اینجا آنها را در یک محصول واقعی ندیده ایم. خبرهای جدید می گوید که سرانجام این فناوری جدید را در گلکسی اس 4 می بینیم.

 

در کنار آن یک محقق از دانشگاه استنفورد پیش بینی کرده باید در سال ۲۰۱۴ منتظر نخستین تلفن ها با نمایشگر انعطاف پذیر باشیم. تلفن هایی که از محل نمایشگر تا می‌شوند و درون جیب قرار می گیرند.

 

با این حساب، طی سال های آینده نباید نگردن ترک خوردن و شکستن نمایشگر تلفن هایمان باشیم.

 

منبع:http://hellosmartphone.wordpress.com/2012/12/10/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-4-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%d9%86%d8%b4%da%a9%d9%86-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...