رفتن به مطلب

فروش گلکسی نوت 2 سامسونگ در طول 2 ماه به 5 میلیون دستگاه رسید


a_gadget

ارسال های توصیه شده

6ec8f23a185390c71ebf079585a50f75_XL.jpg

نسل دوم فبلت گلکسی نوت سامسونگ تنها در ماه اول نزدیک به 3 میلیون دستگاه فروشداشت و حال در ماه دوم، بیش از دو میلیون دستگاه دیگر از این تلفن/تبلت به فروش رفته و توانسته رکورد 5 میلیون دستگاه در طول دو ماه را برای این غول کره‌ای رقم بزند.

هنوز به اوج فروش لوازم الکتریکی یعنی تعطیلات آخر سال نرسیده‌ایم که سامسونگ خبر فروش 5 میلیون دستگاه گلکسی نوت 2 را منتشر کرده است. یکی از مهمترین دلایل موفقیت سامسونگ در فروش نوت 2 مربوط به توزیع گسترده آن در سرتاسر جهان است. این تلفن در 128 کشور دنیا عرضه شده است.

بسیاری از کارشناسان فروش 5 میلیون دستگاه از گلکسی نوت 2 را آن هم در طول 2 ماه شگفت انگیز می‌دانند. در نظر داشته باشید که گلکسی نوت 1 در طول 5 ماه توانست به آمار 5 میلیون دستگاه برسد، و این بدین معناست که استقبال کاربران از گلکسی نوت 2 به مراتب بهتر از نسل اول این فبلت بوده است.

همانطور که پیش‌تر گفتیم تلفن پرچمدار سامسونگ، گلکسی اس 3 نیز در ماه می توانسته رکورد فوق‌العاده فروش 30 میلیون دستگاه را بر جای بگذارد. حال با فروش خیره کننده گلکسی نوت 2، به نظر می‌رسد که سامسونگ در سه ماهه آخر سال نیز درآمد قابل ملاحظه‌ای بدست آورده است.

منبع:http://3rdoor.blogspot.com/2012/12/2-2-5.html

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...