رفتن به مطلب

تصاویری از نمای نزدیک صورت حشرات !!


ارسال های توصیه شده

یک عکاس میکروگرافی که از سه سال پیش عکاسی آماتور از حشرات را آغاز کرده مجموعه ای از تصاویر میکروگرافی خود را با نمای نزدیک از صورت حشراتی منتشر کرده که از در باغ ، آشپزخانه یا پارک محلی مشاهده کرده است.

 

به گزارش مهر، کیث ترومن از دیون شمالی در بریتانیا که عکاسی میکروگرافی را از سه سال پیش آغاز کرده برای الهام گرفتن حرکت چندانی نکرده و زیاد جا به جا نشده است تنها به صورت حشراتی توجه کرده که آنها را در باغ، آشپزخانه و یا پارک نزدیک محل سکونت خود مشاهده کرده است.

 

 

190391_214.jpg

 

کیث این عنکبوت پرنده را با نام علمی Salticus scenicus در باغ خانه اش یافت، این عنکبوت از تنیدن تار پرهیز کرده و به جای آن به شکار می رود

 

 

 

عکاس 41 ساله برای این تصاویر از یک دوربین کنون 7D استفاده کرده که با قیمت 1200 دلار در هر فروشگاهی وجود دارد، اما وی از لنزهای میکرو برای گرفتن این نماهای نزدیک یا کلوزاپ استفاده کرده است.

 

گرفتن نماهای نزدیکی از قطرات آب و عکاسی از مناظر طبیعی از جمله فعالیتهایی است که این عکاس به آنها توجه می کند.

 

وی در این رابطه اظهار داشت: من از کار سایر عکاسان الهام می گیرم و از برخی سایتهای اینترنتی برای آغاز به کار کمک گرفتم که راهنماییهای موثری ارائه کردند.

چشم جزیی بین کیث تاکنون برایش جوایزی را نیز رقم زده است و در رقابتهای عکاسی آنلاین و رقابتهای عکاسی محلی مورد تحسین قرار گرفته است. این امر موجب شده که تصاویر وی در مجله های عکاسی پلاس، عکاسی عملی و عکاسی دیجیتال منتشر شود.

 

 

 

190397_367.jpg

 

گرفتن این تصویر از مورچه که طول 3 میلیمتری دارد برای عکاس چندین ساعت زمان بر بوده است، اما عکاس هنوز هم از نور عکس راضی نیست

 

 

 

190398_464.jpg

 

تصویری از سرگین‌مگس، سرگین در فارسی به معنی مدفوع است و سرگین ‌مگسان جزئی از سرگین ‌خواران به شمار می‌آیند، 54 گونه از این حشره در بریتانیا وجود دارد

 

190399_187.jpg

 

 

حشره ای که وارد آشپزخانه این عکاس شده بود و پیش از این که از آشپزخانه به بیرون رانده شود در یک جلسه عکاسی میکروگرافی شرکت کرد

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...