رفتن به مطلب

عرضه نانو فیل تربا قدرت جذب ذرات بالا/ جذب ذرات ریز غیرقابل دیدن


Astraea

ارسال های توصیه شده

نساجی نیوز: پژوهشگران کشور با ساخت دستگاهی برای تولید نانوالیاف موفق به عرضه *****هایی شدند که در 4 صنعت کشور کاربردی شده است.

به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از مهر، مجید آل آقا- مجری طرح - از تولید دستگاهی برای تولید نانوالیاف خبر داد و افزود: این دستگاه با نام الکتروریسی طراحی و پیاده شد و برای تولید انواع الیاف برای کاربردهای مختلف به کار برده می شود.

 

وی با بیان اینکه این دستگاه قادر به تولید الیاف تا 150 نانو متر است، اظهار داشت: در این دستگاه می‌توان بسته به نیاز بخش‌های صنعتی از الیاف ضد آب و آب‌دوست برای تولید محصولات استفاده کرد.

image_news_7970.jpg

 

آل آقا تولید الیاف برای *****ها را از جمله کاربردهای الیاف تولید شده از این دستگاه ذکر کرد و اظهار داشت: با استفاده از نشاندن نانو الیاف بر روی بستر هر نوع *****ی توانستیم عمر *****ها و میزان جذب ذرات آنها را افزایش دهیم.

 

مجری طرح با اشاره به مزایای این *****، خاطرنشان کرد: نانو *****های تولید شده دارای عمر مفید بالایی هستند از این رو توجیه اقتصادی برای کاربردی کردن این نوع *****ها در بخش‌های صنعتی دارد.

 

وی از کاربردی شدن این نانو *****ها در صنایع تولید آرد، سیمان، گچ و کاشی و سرامیک خبر داد و یادآور شد: قابلیت جذب ذرات به میزان بالا از مهمترین ویژگی‌های این ***** است به گونه‌ای که ذرات ریزی که با چشم قابل رویت نیست از سوی این *****ها جذب می‌شوند.

 

مدیر عامل شرکت نانو فناور خاور تولید الیاف برای لباس‌های صنعتی را از دیگر دستاوردهای این شرکت دانش‌بنیان نام برد و اضافه کرد: در حال حاضر پروژه تحقیقاتی در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

19.9.91

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...