رفتن به مطلب

راهنمای نگه داری از پوشاک چرمی


Astraea

ارسال های توصیه شده

بهترین پاک کننده ها برای محصولات چرمی:

بهترین پاک کننده ها همان هایی هستند که شما برای پوست خود به کار می برید مانند صابونهای ملایم دست.همچنین شما می توانید از یک سری محصولات طبیعی مانند سرکه سفید یا جوش شیرین برای تمیز نمودن مواد چرمی خود استفاده کنید.بهترین نرم کننده ها برای پوشاک چرمی موادی است که باعث رطوبت و تغذیه رسانی چرم شده و خاصیت ضد آبی به چرم میبخشند و همچنین از بین برنده لکه ها می باشند.

چگونه چروک های چرم را از بین ببریم؟

1-ژاکت و یا هر گونه لوازم چرمی خود را بر روی آویز لباس و در حمام ، نزدیک دوش آب گرم باز قرار دهید.بخار آب و گرما میتواند به از بین رفتن چروک ها کمک کند.

2-اتو را روی درجه متوسط و یا متوسط رو به پایین تنظیم نمایید،اتو باید گرم باشد نه داغ،اگر در مورد تنظیمات مطمئن نیستید،دما را کمی کاهش داده و اتو کنید،اگر چروک ها باز نشدند می توانید کمی دما را افزایش دهید.

3-پوشاک چرمی خود را روی میز اتو از سمت روی لباس پهن کنید و یک پارچه کتان روی قسمت چروک قرار دهید.پارچه کتان را تا جایی که امکان دارد با فشار قوی برای خارج کردن چروک لباس اتو نمایید.

4-پارچه را برداشته و در صورتی که چروک برطرف شده سایر قسمت ها را نیز به همین روش صاف کنید،در غیر این صورت این حرکت را دوباره تکرار کنید تا چروک برطرف شود.

چگونه میتوان محصولات چرمی را از ترک خوردن حفظ نمود؟

1-به محض خرید لباس چرمی خود را با نرم کننده های مخصوص پوشاک شستشو دهید تا ازآسیب دیدن جلوگیری شود.از استفاده مواد الکلی یا حاوی تربانتین و یا هرگونه مواد با بیس معدنی اجتناب نمایید.می توانید از اسپری های سیلیکونی سینتتیک به صورت مستقیم بر روی لباس استفاده و با کمک مالش به جذب آن کمک نمایید و یا با آغشته نمودن تکه ای پارچه به واکس های چرب، لباس را چرب نمایید. هر روشی که انتخاب میکنید رادر ابتدا در اندازه های کوچک اعمال نمایید.بعد از انجام این کار به مدت دو ساعت لباس خود را در هوای آزاد و به دور از حرارت قرار دهید.

2-لباس خود را به صورتی که فرم اصلی خود را حفظ نماید آویزان کنید.از نگه داشتن آن در پاکت پلاستیکی یا نزدیک حرارت خود داری نمایید.لباس را در کاورهای لباس نگه دارید چراکه هوا را عبورداده و رطوبت را خارج می نماید.

3-استفاده ار مواد نرم کننده را دو یا سه بار در سال تکرار نمایید. اگر چرم به نظر خشک آمد یا احساس خشکی را در شما ایجاد کرد،این مراحل را زودتر تکرار کنید.

 

منبع: گراد

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...