رفتن به مطلب

پلاگین The Curve, Taper & Stock Maker برای Sketchup (ایجاد آسان انواع منحنی ها)


ارسال های توصیه شده

پلاگین The Curve, Taper & Stock Maker یک پلاگین خوب برای کسانی است که کارهایی روی فلزات انجام میدن یا برای مجسمه کاری. سه قسمت داره که سازگار با اسکتچاپ 8 هم هستش.

قسمت اول ایجاد منحنی یا Curve maker هستش. این افزونه به ابزارهای اصلی شما برای طراحی اضافه میشه. تنوعی از منحنی های استاندارد رو داره که میتونید استفاده کنید. از جمله منحنی ارشمیدس، منحنی برنولی (لگاریتمی)، منحنی طلایی، منحنی هذلولی، توابع موج سینوسی و کوسینوسی و .... که هریک را می توانید انتخاب کنید و با اندازه های مختلف از جمله شعاع و طول و ارتفاع رسم کنید.

به منحنی ایجاد شده لازمه که شکل داده بشه. در این مرحله مخروط ساز یا Taper Maker به کار میاد. می توانید تنوعی از شکل های مختلف را انتخاب کنید. از جمله دایره، مربع، الماس، هشت ضلعی و ... اینا می تونن مخروطی باشن یا هر دوسر یکسان نگه داشته شوند. اگر به دنبال شکل پیچیده هستین ابزار follow me هم به کار میاد، ولی متأسفانه این ابزار قادر به حالت مخروطی کردن نیست، پس این پلاگین لازم می باشد.

 

8tew439vd2mgjc6552uu.jpg

 

 

دانلود آموزش استفاده از پلاگین

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...