Fakur 9754 ارسال شده در 19 بهمن، 2012 روزگار بدی شده است، ولی آیا همه هم بد شدهاند؟ دیر زمانی است که زمزمه های قشنگ از رسانه ها رخت بر بسته. همش جنگ و حوادث بسیار دلخراش و شکست تیم های ملی و تحریم و گرانی و اینا آیا ارتباطی بین روزگار بد و بد شدن مردمان حس میکنید؟ برای اینکه به خودمون بیائیم , باید چیکار کنیم؟ آیا سختی روزگار باعث دوری ما از خود و دیگران میشه؟ راه حلی به نظرتون میاد؟ 6
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 19 بهمن، 2012 کسب درآمد به هر شیوه در شرایط بدِ اقتصادی.در چنین وضعیت متناقضی که آدمی انگار روی بند راه میرود، چگونه با دیگران باید همزیستی کرد؟ آیا باید آنقدر خوشخیال بود و به همه چندان اعتماد کرد که ببینی در بلندمدت تخصص و وقت خود را مفت از دست دادهای و در کوتاهمدت سرمایهات را؟! یا باید آنقدر بدبین باشی که حتی در خلوت خود قدیمیترین و صمیمیترین و انسانترین دوستانت را به چشم دزد نگاه کنی؟! برگرفته از نوشته های : هومن عباسپور 3
Ehsan 112349 ارسال شده در 20 بهمن، 2012 نه آدم ها بد شدن نه روزگار بد شده، اینها تبعات صنعتی شدن هست و چارلی چاپلین در فیلم عصر جدید بهترین تصویر رو از تبعات انقلاب صنعتی نشان داد. هرچی ماشین ها مهارتشون بیشتر بشه، آدم مهارتش کمتر میشه و شوخی و بازی و اخلاق و رفت و آمد و انسانیت تماما از مهارت های انسانی هستند که با آمدن مهارت های ماشینی، کمرنگ شدن. 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری