رفتن به مطلب

میتونی؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

میتونی خودتو بطور کامل ببخشی و دیگه هم به روت نیاری؟نیازی به این کار در خودت حس میکنی؟

ممکنه انسان بتونه خودشو ببخشه؟

  • Like 5
ارسال شده در

مشکل است اما از این بن بست باید بگذریم

از فراز این بلند پست باید بگذریم.

  • Like 2
ارسال شده در

​هموطن چیزی بگو تا این هوا دیگر شود.

  • Like 2
ارسال شده در

بله!!همیشه تلاشم بر این بوده!!چون خودم باید در درجه اول برام خیلی مهم باشه و بدون حس گناه و پشیمانی باید زندگی کرد...

توی زندگی به این موضوع ایمان آورده ام که آدم حتما اشتباه میکنه..اگه نکنه خیلی عجیبه..البته اشتباه که نه...وقتی داره اون کارو میکنه فکر میکنه درسته..گاهی شرایط عوض میشه یا برخورد دیگران یا نتیجه اون کار اشتباه از آب درمیاد....

برای همین نباید آدم خودشو مدام سرزنش و شماتت کنه....

البته خوبه که درس عبرت هم بشه..نه اینکه زود فراموش کنه

  • Like 2
ارسال شده در

اگه فردی بتونه خودشو ببخشه خیلی خوبه چون میتونه باآرامش زندگی کنه.

ولی من در یک مورد نتونستم خودمو ببخشم واین موضوع واقعا در خیلی از مسائل و تصمیمات زندگی تاثیرات خودشو نشون داده ومن هرچه سعی میکنم تغییراتی روانجام بدم تا ازن موضوع فراموش کنم نمیشه.:5c6ipag2mnshmsf5ju3ولی امیدوارم هیچ کس در موقیعت من نباشه:icon_gol:

 

 

تنها چیری که خداوند از بشر میخواهد یک قلب آرام است."شکسپیر"

  • Like 3
ارسال شده در

من نتونستم با اشتباهام کنار بیام.حتی مواردی که نتیجش قابل پیش بینی نبود

  • Like 3
ارسال شده در

سعی کردم ولی نتونستم کاملا ببخشم

  • Like 1
ارسال شده در

من خودمو بخشیدم. ولی گاها یه رفتار هایی ازم سر میزنه که مجبور میشم مجددا خودمو به محاکمه بکشم. امیدوارم همیشه از سوی خودم بخشیده بشم.

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...