Fakur 9754 ارسال شده در 10 بهمن، 2012 هر یک از ما برای عبور از فراز و نشیب های زندگی مجبوریم که دیر یا زود از بین دیو های مستی که سر راهمان قرار میگیرند نیز به سلامتی عبور کنیم. راستی دیو های مستی که سر راه زندگی شما قرار گرفته اند , چیستند؟ 9
Astraea 25354 ارسال شده در 10 بهمن، 2012 اینترنت تنبلی خواب زیاد افسردگی و استرس برا مسائل مهم زندگی مثل درس،کار و ازدواج جامعه سنتی(برا من که هنوز گذر سخته و در تلاشم..فعلا یه شاخشو شکسته ام!!!!) ادمای حسود و بدجنس و نامرد 12
محمــد 4415 ارسال شده در 10 بهمن، 2012 دیو مست سر راهم، حودم هستم که نمیذاره محمد پر شور و نشاط بره درس بخونه ارشد قبول بشه بعدش دکترا قبول شه بعدش بره عضو هیئت علمی دانشگاه بشه و بعدش بره وزارت صنایع بشه وزیر 11
Mr.101 27037 ارسال شده در 10 بهمن، 2012 به نظر منم دیو خودم هستم چون اگه بخوام یه کاری انجام بدم اول باید خودم بخوام 7
sara_arch 2070 ارسال شده در 10 بهمن، 2012 فقط خودم:icon_pf (34):فکر نمی کنم کسی غیر از خودم مانع پیشرفتم باشه 6
fateme-bay 1232 ارسال شده در 11 بهمن، 2012 بزرگترین دیو زندگیم: خودم هستم...که با تنبلی...بی رغبتی....کسالت...و خیلی وقتا بیخیالی.... اوقات میگذرونه اگه میتونستم بر خود درونم غلبه کنم....یه چیزی میشدم 7
Lean 56970 ارسال شده در 11 بهمن، 2012 بزرگترین دیو زندگیم: خودم هستم...که با تنبلی...بی رغبتی....کسالت...و خیلی وقتا بیخیالی.... اوقات میگذرونه اگه میتونستم بر خود درونم غلبه کنم....یه چیزی میشدم منم همین دقیقا ،مفید و مختصر 5
hasti1988 22046 ارسال شده در 11 بهمن، 2012 منم همین دقیقا ،مفید و مختصر منم دقیقا همین:5c6ipag2mnshmsf5ju3 5
S a d e n a 11333 ارسال شده در 11 بهمن، 2012 تمام خصوصیات یک انسان بد نیست باید گفت افکاری که مانع پیشرفت ما هستن مثل باورهای غلط زندگی . مثلآ من باور کنم که نمی تونم به هدفم برسم پس نمی رسم.باورهای خودم می تونه دیو باشه. 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری