رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

سلام خسته نباشید.:w16:

 

نمیدونم این موضوع قبلا بهش اشاره شده بود یا نه اما لازم دیدم که به همه شما دوستان اطلاع بدم چون دوست ندارم یه عده از اینکه مردم ما رو مچل کردن خوشحال بشن و به ریش مون بخندن.

الان چند وقتی میشه که تبلیغات گوشی های ایرانی جی ال ایکس رو تو تلوزیون یا حداقل تو اینترنت دیدید و دربارش یه چیزایی شنیدید اما میخوام بگم این حرفا همش کشکه:icon_razz:

 

این شرکت داره کلاهبرداری میکنه و قطعات گوشی های چینی شرکت G-Five رو وارد میکنه داخل کشور سر هم میکنه و به جای اسم شرکت جی فایو اسم خودشو میزنه.

هدف شرکت اینه با استفاده از شعار حمایت از تولید داخلی مردم رو گول بزنه و یه سود هنگفت به جیب بزنه.

مثلا همین گوشیهsnowy که میتونید اطلاعات دقیق تری ازش رو اینجا ببینید:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
یه کپی احمقانه از گوشی G-Five A-86 هستش اما بی انصافی های این شرکت اینجا تموم نمیشه جالبه که بدونید هزینه خرید مجموع قطعات این گوشی یه چیزی حدود170 الی 200 تومن درمیاد اما شرکت این گوشی داخل ایران یه چیزی حدود 550 تومن قرار بفروشه.

 

این ویدئو هم مقاسه گوشی gfive g95 یا همون اسکای شرکت جی ال ایکس رو با گالکسی نوت نشون میده:http://www.aparat.com/v/XUgeq

 

در اخر باید بگم که اینها دلایل من بود برای اثبات دروغگویی این شرکت...به نظرم با خرید هر کدوم از گوشیها یه کلاه گشاد سر خودتون گذاشتید و بجای حمایت از تولید ملی از کلاه برداری ملی حمایت کردید.:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...