رفتن به مطلب

خريد لباس بدون پرو با تلفن همراه


Astraea

ارسال های توصیه شده

به نظر شما خوب نيست كه ببينيد كت و شلوار حاضري سفارشي تان اندازه تان است بدون آنكه حتي آن را امتحان و پرو كرده باشيد؟ شركت سوني اريكسون بر اين گمان است كه مي تواند با استفاده از يك تلفن همراه به انجام اين كار كمك كند.

 

به گفته سوني، اين تلفن مي تواند رؤياي بسياري از مغازه داران و فروشندگان را محقق كند.

 

در اين روش ابتدا وزن، ارتفاع، قامت، اندازه دور كمر، سن و رنگ موهايتان را وارد اين تلفن مي كنيد. بهترين حالت اين است كه اگر به يكي از كيوسكهاي اسكن 3 بعدي دسترسي داريد، الگوي مجازي دقيقي را از بدنتان تهيه كرده، بعد اطلاعات را از آن استخراج نموده و مورد استفاده قرار دهيد.

 

پس از آن در هنگام خريد به دنبال لباسهايي مي گرديد كه داراي برچسب شناسايي رمزينه دار حاوي اطلاعات هستند و مواردي همانند اندازه، مدل و رنگ لباس را نشان مي دهند. پس از وارد كردن رمزينه مناسب و مورد نظر به تلفن، گوشي شما تصويري از خودتان را با لباس مورد نظر به نمايش مي گذارد.

 

البته برگ ثبت اين ايده مي گويد عاقلانه تر آن است كه لباس را پيش از خريد پرو كنيد. با اين حال اندازه گيري مجازي به محدودسازي دامنه انتخاب لباس كمك مي كند و خريدار را از پوشيدن و در آوردن لباسهاي متعدد معاف مي كند

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...