Fakur 9754 ارسال شده در 1 بهمن، 2012 حق با شماست. این جمله رو تو ایران نمیشه زیاد شنید. میدونید چرا؟ 5
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 1 بهمن، 2012 برای اینکه به محض گفتن این جمله باید منتظر مجازات باشی. جامعه ضد ارزش! هیچوقت برای صداقت و درستکاری ارزش قائل نشدیم. اعتراف به اشتباه باید مورد تقدیر قرار بگیره نه مجازات! 4
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 2 بهمن، 2012 حق با شماست. این جمله رو تو ایران نمیشه زیاد شنید. میدونید چرا؟ اتفاقا زیاد میشه شنید اگر گفتی چرا؟ 3
Army.of.onE 711 ارسال شده در 2 بهمن، 2012 اتفاقا زیاد میشه شنیداگر گفتی چرا؟ اگه طرفت یه مقدار ریشو باشه چیز دیگه ای نمیتونی بگی... 3
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 2 بهمن، 2012 اگه طرفت یه مقدار ریشو باشه چیز دیگه ای نمیتونی بگی... آره وقتی حرف حساب تو کله کسی نره بهش میگی حق با شماست تا بیشتر از این رو اعصاب آدم پیاده روی نکنه 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری