رفتن به مطلب

دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت


ارسال های توصیه شده

3386_%D9%85%D8%AF%D9%8A%D8%B1%D9%8A%D8%AA1.jpg

دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت

دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت آذرماه امسال با مشارکت سازمان صدا و سيما در سالن همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد .

امروزه نقش کلیدی سازمان‌هاي بزرگ در رشد و توسعه اقتصادی و بهره‌وري جوامع مختلف بر كسي پوشیده نیست. بررسی مسایل سازمان‌هاي ذکر شده، نه تنها به عنوان گردانندگان اصلی چرخ‌های صنعت و خدمات کشور، بلکه بخاطر اثرات سرریز کارکرد آنها بر سایر فعالیت‌های اجتماعي، توليدي و خدماتي حایز اهمیت بسیار است. در سطح کلان، تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال در بخش‌های گوناگون و ايجاد فرهنگ كار و بهره‌وري ملي تحت تأثیر عملکرد و رشد این نوع سازمان‌ها است. به علاوه، حیات و رشد سازمان‌هاي متوسط و کوچک در بسياري از بخش‌هاي اقتصادي نیز تحت تأثیر عملکرد سازمان‌هاي بزرگ قرار دارد. با توجه به موارد ذکر شده، ارتقای اثربخشی این سازمان‌ها می‌تواند اثرات مستقيم و غيرمستقيم بزرگی بر عملکرد اقتصاد و بهره‌وري ملي داشته باشد و از این رو شاید بتوان ادعا کرد که در شرایط حاضر تمرکز بر حل مسایل مديريتي سازمان‌هاي بزرگ، چالش‌های پیش روی آنها و شیوه‌های بهبود کارکرد این سازمان‌ها، يكي از مهمترین اولویت‌هاي مسایل مدیریتی کشور است. با عنایت به اهمیت چشمگیر نقش و جایگاه این سازمان‌ها در ارتقاء تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی و طی مذاکرات و جلساتی که با برخی اساتید و صاحب‌نظران مدیریت کشور انجام گرفت، شورای سیاست‌گذاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت، محور اصلی بخش علمی-کاربردی کنفرانس امسال را «مدیریت اثربخش سازمان‌های بزرگ ایرانی» تعیین نمود. از اینرو تجارب مدیریتی مدون و معتبر که حول این محور اصلی و در زمینه‌های گوناگون محورهای تخصصی کنفرانس تهیه شده باشند دارای اولویت بررسی و ارائه خواهند بود.

محورهای دهمین کنفرانس مدیریت:

1- کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی

مديريت كيفيت فراگير، بهره‌وري و تعالي سازماني، مديريت عملكرد، روش‌هاي حل مساله

2- رهبری و رفتار سازمانی

رهبري، رهبری تغییر؛ رهبری اخلاقی، رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، توانمندی‌های هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمان‌ها، مديريت تحول، فرهنگ سازماني، ارتباطات سازماني، مديريت تعارض، مديريت استرس، کار تیمی، مذاکره

3- تولید، فرآیند و عملیات

مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان

4- مدیریت مالی

استراتژی‌های مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه‌گذاری، مدیریت مالی شرکت‌ها

5- مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات

مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدل‌های کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و ...)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک

6- مدیریت استراتژیک و رقابت

برنامه‌ريزي استراتژيك، مديريت استراتژيك، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح corporate، پیاده‌سازی استراتژی و موانع موفقیت آن

7- مدیریت منابع انسانی

توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستم‌های جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستم‌های مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعه‌پذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامه‌های نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستم‌های حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزیHRM

8- مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه

تحقيق و توسعه، سياست‌گذاري تكنولوژي، انتقال تکنولوژي، استراتژي تکنولوژي، نوآوري و كارآفريني

9- مدیریت بازار

استراتژي بازار، تحقيقات بازار، بازاريابي بين‌المللي، خدمات پس از فروش، مديريت ارتباط با مشتريان، تبليغات، قيمت‌گذاري

10- اخلاق و مسئولیت‌های اجتماعی

شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان‌ها، ریشه‌های بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمان‌ها، روش‌های غنی‌سازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت پیش‌گیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارت‌های حل مسایل اخلاقی، تأثیر عملکرد سازمان‌ها بر مسایل اجتماعی و زیست‌محیطی، نقش‌های اجتماعی سازمان‌ها

11- ساختار سازمانی و حاکمیت شرکتی

نقش‌های هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در شرکت‌های هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکت‌های اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، طراحی ساختار سازمانی، پیاده‌سازی ساختار سازمانی

12- کسب و کار بین‌المللی

سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی، انواع تبادلات تجاری بین‌المللی، توسعه صادرات، روش‌های تأمین منابع و تجهیزات، پیاده‌سازی کارکردهای مختلف مدیریت در صحنه‌های بین‌المللی

 

27 تا 29 آذرماه 1391 – تهران- سالن همایش های برج میلاد

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس و محورهای آن می توانید به وب سایت کنفرانس به آدرس زیر رجوع نمایید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...