YAGHOT SEFID 29302 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 مهر، ۱۳۹۱ [h=2]قوی ترین لامبورگینی تاریخ با 2000 اسب بخار [/h] همیشه وقتی میگیم قوی ترین ماشین جهان، یاد بوگاتی ویرون میافتیم البته اگه بچه باشیم همیشه فکر میکنیم ماشین بابامون قوی ترین ماشینه چون خودش گفته. اما با وجود این شرکت های تیونر سالهاست که لقب قوی ترین ماشین از ویرون گرفته شده و هر روز شاهد اینیم که یه شرکت معمولا المانی که تو کار تیونر هستش یه ماشین مزخرفو تبدیل به یه هیولای غیرقابل کنترل میکنه مثلا خود من چند وقت پیش یه خبر خوندم به اینصورت که یه شرکت به نام هنسی قدرت یه کادیلاکو به 1200 اسب بخار رسونده بود! که خود کادیلاک شاخ دراورده بود و گفته بود این ماشینه منه؟ اما ماشینی که ما امروز بحثشو میکنیم قوی تر از این حرفاست و یه جورایی این کادیلاکه پیشش بچست. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام سازنده این ماشین شرکت Covert Tuning Dynamics (والا من خودم اولین باره که اسمشو میشنوم) اومده یه مورسیولاگو رو تیون کرده و تبدیل کردتش به قوی ترین ماشین جهان. بزارید در مورد خود ماشین یکم توضیح بدم. مورسیولاگو (با تلفظ ایتالیایی مورچیه لاگو) رو که هممون میشناسیمش که یه زمان باحال ترین ماشین لامبو بود که بعدا اونتادور جانشینش شد. زمانی که لامبو اینو تولید میکرد، هر کاری که میتونست کرد تا قدرت این ماشین زیاد بشه و نتیجه نهاییش هم بد نشد، در واقع عالی شد. 640 اسب بخار. یعنی این ماشین دیگه جا نداره تا قدرتش زیاد تر بشه چون خود لامبورگینی تمام کارهارو کرده. برای همینه که معمولا تیونر ها ماشین های معمولی رو تیون میکنن مثلا برابوس cls رو تیون کرد یا mpower M5 رو تیون کرد. چون واقعا تیون کردن ماشین های سوپر اسپرت کار حضرت فیله. اما این شرکت گمنام یه لقمه خیلی گنده به نام مورسیولاگو رو برداشت و از روکش صندلیش گرفته تا پیشرانه رو عوض کرد. خود شرکته گفته ما بیشتر رو سیستم های هوازی ماشین و سیستم اگزوز کار کردیم که کاملا از اون دو تا لوله که از پشتش زدن بیرون مشخصه و معلومه که هر کدومش اندازه یه 911 قدرت تولید میکنند. خلاصه سرانجام کار یه عدد باور نکردنی شد یه عددی که تا حالا تو اعداد هواپیما های جنگی دیده بودیم. 2000 اسب بخار! یعنی دو تا ویرون یا سه تا اونتادور یا 25 تا پراید. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام حتما انتظار دارید که میشه با این ماشین با نور مسابقه درگ بدیم اما اینطور نیست. درسته که قدرتش دو برابر ویرونه ولی سقف سرعتش 405 کیلومتره یعنی تو سرعت به پای سوپر اسپرت نمیرسه چون تو سرعت 350 به بالا مهم ترین چیز ماشین طراحی ایرودینامیکشه نه موتورش که این ماشین ایرودینامیکش زیاد بالا نیست و ساخته شده برای سرعت 320 کیلومتر. هم چنین تو شتابش هم به اوانتدور یا ویرون نمیرسه و صفر تا صدش سه ثانیست. درسته که سریع ترین نیست ولی پر زور ترینه و به احتمال زیاد گرون ترین هم هست (هنوز قیمتی براش تایین نشده) و جالبه بدونید که تنها کسانی که میتونند بخرنش همین عربا هستند. اما که چی؟ اندازه سه برابر ویرون پولشو بدیم که به رفیقامون بگیم: هذا قوی السیاره. بعد رفیقمون که بوگاتی داره میاد میگه: بیا المسابقه؛ و بعد ازش میبازیم و رفیقمون میگه: هاهاها هو خورده العقلُ حماره… اما خبر هایی شنیده میشه بر این مبنا که قراره منصوری تو ایران نمایندگی بزنه و به نظر من جز محالات هستش چون هنوزم که هنوزه نفهمیدیم به مازراتی بدبخت پلاک دادن یا نه بعد فکرشو بکنید یه اونتادور تیون شده رو بیارن واسه پلاک گرفتن! تازه یه قانون داریم که میگه به ماشینای 8 سیلندر به بالا پلاک نمیدیم. به هر حال هیچ چیز محال نیست و شاید منصوری محصولاتشو با پلاک گذر وارد کرد. به امید دیدن چنین روزی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده