رفتن به مطلب

الکترومغناطیس مهندسی سید مهدی مظهری


ارسال های توصیه شده

لابد شما هم اطلاع دارید که اکثر رتبه های برتر(حتی تک رقمی های برق) کنکور ارشد در رشته مخابرات درصد خیلی پایینی از درس الکترومغناطیس را می زنند در حالی که کنترل را که ضریب 3 برای این گرایش دارد می زنند اما دریغ از زدن یک تست الکترومغناطیس! خب اشکال کار کجاست؟

 

کی از کتب ارزشمند که چاپ اول آن در بهار 90 در کشور توزیع گردیده است کتاب الکترومغناطیس مهندسی(تئوری،کاربردها و روش حل مسئله) است که مولف آن استاد گران قدر و فرزانه کشور جناب مهندس سید مهدی مظهری است.ایشان یکی از آن اساتید اقلیتی کشور هستند که با بیانات صریحشان در این کتاب مفاهیم درس شیرین الکترومغناطیس را به دانشجو منتقل می کنند.با هماهنگی و کسب اجازه از ایشان فصل اول کتاب ایشان را برای راغب شدن شما عزیزان جهت برنامه ریزی برای این درس که ضریب 4 را صاحب است قرار می دهم که شما هم مثل بنده از این سد مخملی بگذرید و شانس قبولی تان را در گرایش مخابرات میدان و سیستم با زدن درصد خوبی(حتی ایده آل) از این درس بدون رفتن به موسسات و کلاس های مختلف افزایش دهید. راجع به این کتاب باید بگم که دارای 5 فصل می باشد که سر فصل های آن عبارتند از:

1-آنالیز برداری

2-الکترواستاتیک

3-روش های خاص حل مسائل الکترواستاتیک و تئوری جریان های دائم

4-مغناطیس ساکن

5-میدان های متغیر با زمان

دوستان این کتاب برای همه دانشجویان با هر سطحی تالیف گردیده است. طوری که مولف محترم در مقدمه قید کرده است که هدف تگارنده از تالیف این کتاب فقط کمک به دانشجویان بوده است و واقعا هم همین طور است. از ویژگی های برتر کتاب فوق می توان به اشکال متعدد و با کیفیت آن که با نرم افزار ها مهندسی برق طراحی شده اند اشاره نمود که تجسم کردن داوطلب در طی فرآیند حل مسئله کمک زیادی خواهد کرد در حالی که در کتب موجود این درس در بازار این گونه نیست! امیدوارم از این کتاب نهایت لذت و استفاده را ببرید.

 

2174049884.jpg

 

 

:ws56:

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...