رفتن به مطلب

تکمیل پروژه گردشگاه موقت


ارسال های توصیه شده

بخش آخر پروژه پارك مرتفع شده با مداخله بزرگترین طراحان همراه است كه استراتژی‌های معرفی شده در فازهای 1 و 2 و از آن مهمتر مرتبط كردن خیابانهای سی‌ام و سی و چهارم به یكدیگر را به اوج خود می‌رساند.

 

آنها قصد داشتند در این پارك با میله‌ها و تیرهای پلاستیكی برای كودكان زمین بازی، مكانی برای اجرای برنامه‌های خودجوش و برنامه‌ریزی شده با صندلی‌های بیشتر بسازند.

 

قسمت سوم High Line متفاوت از بقیه قسمت‌هاست. این بخش بافت صنعتی Meat Packing District و یا بافت مسكونی چلسی راندارد.

 

در واقع، این بخش به میدان پایدار شرقی تقسیم شده كه بیشتر به بافت شهری و به بخش غربی كه «گردشگاه موقت» نامیده می‌شود رو به رودخانه است تعبیه شده.

 

1331650660-resized02-high-line-at-the-rail-yards-context-map-detail.jpg

 

این پروژه با تغییری در تراز مواجه است كه High Line را در نقطه تلاقی، به سطح بلوار Hudson می‌رساند. در آنجا بازدیدكنندگان می‌توانند تصمیم بگیرند كه به سمت جنوب یعنی به سمت فاز 1 و 2 ، به سمت رودخانه و گردشگاه موقت و یا به سمت شهر بروند.

 

High Line در منطقه‌ای جدید ساخته خواهد شد. طبق صحبتی كه دیشب شد تغییرات بدین قرار است: تغییرات متفاوت از مبلمان گروهی و یا نوسازی مبلمانی كه در مسیرها گذاشته شده‌اند؛ ایجاد تغییراتی در ریل قطار و قرار دادن آهن در سطح و ایجاد برهمكنش.

 

1331650743-resized12-interim-walkway-at-the-western-rail-yards-view-3.jpg

 

Corner اینگونه توضیح داد كه برای فاز 1 و 2، برای مقاوم‌سازی خاك ، بالا بردن كیفت گیاهان ، صندلی‌ها ، روشنایی و غیره هر آنچه روی ریل قطار است می‌بایست از میان برداشته شود.

 

البته به چیزی دست زده نمی‌شود؛ خط راه‌آهن و گیاهان باقی می‌مانند. فقط می‌بایست یك مسیر پیاده‌روی برای دسترسی به نقاط دیگر احداث شود. این قسمت از High Line،‌ با حداكثر دید از رودخانه Hudson، از بسیاری جهات نقطه اوج این پروژه است. Corner اضافه كرد كه تواضع قدرت واقعی آن خواهد بود و در حلقه نهایی پروژه،‌ مردم با اطمینان در High Line قدم خواهند زد.

 

1331650668-resized03-30th-street-passage.jpg

 

Corner درست می‌گفت. اگر آنها می‌خواستند صندلی سالن اجتماعات را تغییر دهند و یا پوست سازندگان مبلمان را برای این مكان بكنند، به نظر كاری سطحی انجام می‌شد؛ تغییری صورت می‌گرفت بدون هیچ ویژگی خاص. در واقع، كمبود عوامل طراحی، محیط را طبیعی‌تر جلوه می‌دهد.

 

اگرچه تصاویری كه مشاهده می‌كنید، پروژه نهایی را نشان نمی‌دهد و همچنان دستخوش تغییر است، اما متوجه خواهید شد كه فاز 3 نظر مردم را بیشتر به خود جلب می‌كند زیرا آن چیزی است كه در پروژه بیشتر مد نظر است. بی‌شك این پارك یكی از پربازدیدكننده‌ترین پارك‌ها برای سال‌ها باقی خواهد ماند.

 

1331650717-resized09-childrens-play-beams.jpg

 

1331650698-resized07-peel-up-design-elements.jpg

 

1331650734-resized11-interim-walkway-at-the-western-rail-yards-view-2.jpg

 

1331650675-resized04-10th-avenue-spur.jpg

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...