رفتن به مطلب

کفش مناسب دانش آموزان


Astraea

ارسال های توصیه شده

این روز ها با شروع فصل مدارس در بسیاری محافل و خانواده ها که فرزند دختر و یا پسر دانش آموز دارند صحبت از لباس فرم مدارس می باشد. ولی آیا لباس فرم تنها به لباس های پارچه ای دانش آموزان خلاصه می شود؟

بی تردید باید گفت، خیر. مهمتر از آنچه به آن لباس فرم دانش آموزان گفته می شود کفش مناسب برای این عزیزان است که می بایست فراخور جنسیت، سن، لباس و علایق آن ها و البته بر اساس استاندارد های سلامتی برایشان انتخاب شود.

نپوشیدن کفش مناسب به جهت راحتی، سبکی و اندازه ای به سادگی می تواند تمرکز دانش آموز را مختل نماید و و در بلند مدت نیز باعث آسیب های جسمی و فیزیکی به بدن او گردد.

بنابر این لازم است در انتخاب کفش توجه خاص تری صورت گیرد و ضمن توجه به زیبایی و دوام به جنبه های راحتی آن نیز رسیدگی شود. بیشترین آسیب به پا ها در دانش آموزان در مهر ماه با توجه به آغاز مدارس و در اصطلاح نو بودن کفش ها(تنگ بودن، سفت بودن، راحت نبودن، استاندارد نبودن) رخ می دهد. بنابراین بهترین زمان برای انتخاب یک کفش مناسب دانش آموزی آغاز فصل مدرسه ها می باشد.مورد مهم دیگری که می توان راجع به کفش های دانش آموزان مطرح کرد انتخاب نوع کفش(رسمی و یا اسپرت) می باشد.

بسیاری بر این باورند که کفش های رسمی(دخترانه و پسرانه) کفش های مناسب تری برای مدارس خواهند بود. اما آنچه ما بر آن معتقدیم و باور آن را به شما توصیه خواهیم نمود انتخاب و استفاده از کفش های اسپرت برای دانش آموزان(دختر و پسر) می باشد.

پیشنهاد اکید ما به والدین محترم دانش آموزان پسر که لباس فرم آن ها کت و شلوار است نیز پوشیدن کفش های اسپرت می باشد. شاید این پیشنهاد تا حدی خنده دار و غیر منطقی به جهت سبک صحیح پوشیدن لباس باشد ولی باور داشته باشید که سلامت و راحتی دانش آموزان شما در درجه اول اهمیت قرار داشته و این راحتی توسط کفش های اسپرت به طور قابل ملاحظه ای با توجه به مدت زمان طولانی که پا درون این کفش ها قرار دارد بیشتر از کفش های رسمی(کلاسیک) فراهم می شود.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...