رفتن به مطلب

یک گرافیست ایرانی جایزه ویژه پوستر لهستان برای «کودکان کار» را گرفت


ارسال های توصیه شده

پوستر مهدی سعیدی - طراح گرافیک - با عنوان «کودکان کار» جایزه ویژه چهارمین دوسالانه پوستر لهستان را از آن خود کرد.

 

به گزارش جي تاك به نقل از ایسنا، چهارمین دوسالانه پوسترهای سیاسی ـ اجتماعی لهستان به عنوان یکی از معتبرترین دوسالانه‌های پوستر جهان است که نمایشگاه آثار برتر این دوره از دوسالانه، فردا در این کشور گشایش خواهد یافت.

 

در این دوسالانه 129 هنرمند از 17 کشور جهان از جمله ‌بلژیک،‌ چین، چک، آلمان، یونان،‌ ژاپن،‌ لهستان،‌ رومانی،‌ روسیه، اسلواکی،‌ تایوان، ترکیه،‌ اوکراین،‌ آمریکا و ایران شرکت کرده‌اند که از میان آثار ارسال شده 274 اثر از 75 هنرمند از سوی هیات داوران بین‌المللی انتخاب شده و به نمایشگاه راه یافته‌اند.

 

پوستر مهدی سعیدی از ایران نیز با موضوع کودکان کار طراحی شده و جایزه ویژه این رویداد بین‌المللی را به خود اختصاص داده است.

 

جایزه اول این دوسالانه را «لکس دروینسکی» از آلمان ،جایزه دوم را «فالین دیزاین استودیو» از روسیه و جایزه سوم را «آگنسیا پوپک» از هلند دریافت کردند.

 

مهدی سعیدی دو سال پیش نیز جایزه ویژه این دوسالانه را با پوستری با عنوان «خانم‌ها،آقایان معرفی می‌کنم؛نماد جدید صلح» از آن خود کرده بود.

 

مهدی سعیدی متولد 1358 در تهران، طراح گرافیک و نقاش برجسته ایرانی است که تاکنون جوایز متعددی از معتبرترین مجامع جهانی گرافیک را کسب کرده است که جایزه بزرگ دوسالانه بین‌المللی تایوان، جایزه بزرگ دوسالانه بین‌المللی کلورادو امریکا، جایزه ویژه دوسالانه بین‌المللی مکزیک، جایزه سوم سه سالانه بین‌المللی اوکراین ، جایزه ویژه دوسالانه بین‌المللی پوسترهای سیاسی -اجتماعی لهستان، جایزه ویژه دوسالانه بین‌المللی اسلواکی و جایزه بزرگ پنج ستاره طراحی گرافیک جهان از سه‌سالانه بین‌المللی اوزاکا ژاپن از آن جمله است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...