رفتن به مطلب

Foxit Reader Pro 3.2.1.0401 - نرم افزار پی دی اف خوان سریع


ارسال های توصیه شده

نرم افزار کاربردی پیشنهادی امروز سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه حرفه ای قدرتمند و کارآمد برای خواندن فایل های پی دی اف نسبت به نرم افزار PDF معروف موجود در بازار با امکانات باورنکردنی است. به عنوان یک نرم افزار نمایش دهنده فایل ها در بین برنامه های کوچک و سریع فوکسیت ریدر در حال حاضر بیش از 90 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. هم اکنون PDF Reader ورژن 3.2 نرم افزار Foxit Reader با امکانات جدید و جذاب خود از جمله بازگشت به تنظیمات قبل و دوباره اعمال کردن تنظیمات، چاپ سیاه سفید، بالا بردن سرعت پرینت، پشتیبانی منطقی از شماره صفحات و نشانه گذاری صفحه فایل های PDF می باشد.

نرم افزار Foxit Reader یک برنامه فوق العاده با امکانات رومیزی بسیار کوچک، سریع و آسان می باشد که می توانید آن را در هر کامپیوتری به راحتی و سرعت نصب کرده و فایل های پی دی اف را بخوانید بدون اینکه هیچ نگرانی در مورد نرم افزار های سنگینی مانند Adobe Reader داشته باشید. این نرم افزار PDF خوان از ویندوز های 2000/XP/2003/Vista/7 پشتیبانی کرده و با استاندارد 1.7 PDF سازگاری دارد. قبلا برای اجرای یک فایل PDF کوچک مجبور به دانلود یک پی دی اف خوان با حجم زیاد بودید، برای نصب آن زمان زیادی را صرف می کردید و در زمان اجرای حتی یک PDF کوچک باید منتظر باز شدن نرم افزار پی دی اف خوان میماندید. همچنین اگر می خواستید بر روی پی دی اف حاشیه نویسی و توضیحات اضافه کنید مجبور به دانلود نرم افزار و پرداخت هزینه بالایی میشدید.

Foxit-Reader-Pro-v3.2.1.0401-www.freedownload.ir.jpg

مشخصات نرم افزار پی دی اف خوان

 

 

  • مشاهده و چاپ سند های PDF
  • پر کردن فرم های پی دی اف و ذخیره آن
  • مشاهده پی دی اف به صورت متنی
  • افزودنی هایی مانند بسته های زبان، رمز گشاهای JPEG2000/JBIG، بسته های زبان آسیای شرقی و پشتیبانی جاوا و...

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDF خوان

 

 

  • بطور باور نکردنی کوچک: فایل PDF Reader فوکسیت ریدر دانلود برنامه PDF تنها 10 مگابایت است و 20 مگابایت کمتر از اکروبات ریدر می باشد.
  • اجرای سریع: هنگامی که نرم افزار را اجرا می کنید بدون هیچ معطلی اجرا شده و شما هیچ پنجره مزاحمی قبل از آن مشاهده نمی کنید.
  • ابزار حاشیه نویسی: آیا تا به حال نیاز به نوشتن متن و توضیحات در کنار و روی یکی از صفحات فایل پی دی اف خود کرده اید؟ نرم افزار Foxit Reader امکان کشیدن شکل های گرافیکی و اضافه کردن عکس، برجسته کردن متن و نوع متن سپس ذخیره آن یا پرینت گرفتن به همان شکل را به شما می دهد.
  • تبدیل به متن: با این نرم افزار فایل پی دی اف خود را به راحتی به یک فایل متنی ساده تبدیل کنید.
  • امنیت بالا و حریم خصوصی: این نرم افزار به حریم خصوصی کاربران بسیار احترام گذاشته و بدون اجازه آن ها هرگز به اینترنت متصل نخواهد شد. در حالی که نرم افزار های پی دی اف خوان دیگر بدون اجازه به اینترنت متصل می شوند و اطلاعاتی به شرکت سازنده ارسال می کنند.

ICO-download.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(حجم : 10.7 مگابایت)

ICO-Key.gifرمز عبور فایل : www.fdl.ir

لینک به دیدگاه
  • 8 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...