Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 18 آذر، 2012 [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=colspan: 2]خبرگزاری مهر : اندرونی خانه لاریها که امروزه به صورت بنایی کاملا مجزا از ساختمانی موسوم به "خانه لاریها" وجود دارد به علت عدم تفاهم مالک و مسئولان اداره میراث فرهنگی استان یزد برای واگذاری، به مخروبه ای تبدیل شده که علاوه بر استفاده سودجویان، منازل و حتی بنای اصلی به جا مانده از خانه لاریها را با تهدید تخریب مواجه کرده است.[/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2] [/TD] [/TR] [/TABLE] منبع: خبرگزاری مهر 3
ارسالهای توصیه شده