رفتن به مطلب

نرم افزار قدرتمند افزایش سرعت و کارایی رایانه TuneUp Utilities 2010 9.0.4020.33 Portable


ارسال های توصیه شده

TuneUp-Utilities-2010-9.0.4020.33-Final.jpg

اکثر افراد نرم افزارها و بازي هاي زيادي بر روي سيستمشان نصب مي کند و حتي سراغ حذف نرم افزارهايي که نياز نمي شود نمي روند که اين يکي از کارهاي اشتباهيست که باعث مي شود به مرور کارايي سيستم پايين بيايد . برخي ديگر هستند که به حذف نرم افزارها توجه ويژه دارند اما راه مناسبي براي اين کار انتخاب نمي کنند . اين افراد معمولا به Add/Remove ويندوز مي روند و از آنجا اقدام به حذف نرم افزارها مي کنند که اين کار نيز اشتباهي ديگر است چرا که با اين روش نرم افزار يا بازي مورد نظر به طور کامل پاک نمي شود و هنوز فايل هاي اضافي از آن هارد کامپيوتر را اشغال کرده اند و باعث کاهش سرعت و کارايي سيستم عامل مي شوند . برخي ديگر از افراد وجود دارند که به قدري به سرعت سيستم اهميت مي دهند که براي نصب نرم افزارهاي مهمشان هم شک دارند . اين اعمال تماما اشتباست . ميهن دانلود قصد معرفي نرم افزاري را دارد که قادر است تمام مشکلات و نواقص ويندوز را به يک باره بر طرف کند و بعد از اتمام کار نرم افزار احساس مي کنيد به روزي برگشته ايد که اين کامپيوتر را خريداري کرده ايد .

TuneUp Utilities نام نرم افزاري بسيار قدرتمند مي باشد که قادر است به نحو چشمگيري سرعت،کيفيت و پاسخگويي کامپيوتر شما را بالا ببرد .نرم افزاري همه منظوره که سرعت کامپيوتر ما را به نحو چشمگيري افزايش دهد . کيفيت کار ويندوز و پاسخگويي آن را بالا برد. ايرادهاي رايج در رجيستري را بر طرف کند . نرم افزاري کاربردي که همه ي اين قابليت ها را در درون خود دارد و به کامپيوتر ما جان تازه اي مي بخشد. به نحوي که احساس کنيم نياز به ارتقاي قطعات سخت افراريمان نداريم. نرم افزار تنظيم موتور ويندوز TuneUp به طور خودکار مهمترين مراقبت هاي مورد نياز ويندوز را انجام مي دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر مي کند و را ه حل هاي ساده براي حل آن پيشنهاد مي دهد. اين امر باعث مي شود که سيستم را در بهترين عملکرد با بهترين حالت نگه دارد.شما همچنين مي توانيد با اين نرم افزار ظاهر ويندوز خود را تغيير دهيد و تنظيمات لازم را بر روي هر گرافيکي اعمال کنيد تا کار با کامپيوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنيد. با نرم افزار TuneUp Utilitiesسيستم شما سريعتر و مناسب تر براي مدت طولاني تر در استفاده خواهد ماند. اين خصصه هاي نرم افزار آن را به يک تاسيسات کامل براي ويندوز بدل کرده که براي هر شخصي قابل استفاده است حتي براي کساني که ترجيح مي دهند نگهداري کامپيوتر را به يک شريک قابل اطمينان بسپارند يا حتي کساني که مي خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند. نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

 

توضيحات کامل و ويژگي ها در ادامه ي مطلب موجود است .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...