رفتن به مطلب

تا زمانی که در اندیشه ی انسان ها تغییری به وجود نیاید ، رهبران تغییری نخواهند کرد؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام.

چقدر با این جمله موافقین:

 

 

تا زمانی که در اندیشه ی انسان ها تغییری به وجود نیاید ، رهبران تغییری نخواهند کرد.

 

 

 

1pikke8w4cc4qgm4ihn.jpg

 

 

 

به نظرتون تغییر اندیشه ایرانی ها پس از گذشت روند آهسته اش، بالاخره در چه سالی نمایان میشه؟

اصلا نیازی هست رخ بده؟ یا همین خوبه.

.

فقط یک عدد بدین بر اساس دید تاریخی و اجتماعی خودتون از این سرزمین و مردمش.

الان سال 2012 هست.

مثلا بگین 2050 یا.....

 

 

یا هرگز !!!!!!

  • Like 13
ارسال شده در

خدا داند :icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در
خدا داند :icon_pf (34):

 

شما به عنوان دانشجوی یک کشور به هر حال چیزی مد نظرت هست.

خدا داند یا نداند، تاثیری در تفکر ما نداره.

 

میخوام یک برداشت تاریخی انجام بدم، ببینم هرکسی چه تاریخی مد نظرش هست.

اگر عددش رو بگین ممنون میشم. :icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

یه بنده خدایی می گفت تخریب فرهنگی که تو این 30 سال ایجاد شد، 50 سال زمان نیاز داره تا درست بشه

یعنی 50 سال دیگه ما اونجایی هستیم که 30 سال پیش بودیم

پس سال 2062 می رسیم به اندیشه انسان هایی که مرگ بر ... و درود بر ... رو خلق کردند.

ولی من ترجیح می دم تو این سال به اون نقطه صفر رسیده باشیم

حداقل بعدش به لحاظ فرهنگی یه روند مثبته داره!

  • Like 9
ارسال شده در

تغییر که از همین الان همین لحظه هم میتونه در تک تکمون ایجاد بشه اگر بخوایم:164:

  • Like 4
ارسال شده در
یه بنده خدایی می گفت تخریب فرهنگی که تو این 30 سال ایجاد شد، 50 سال زمان نیاز داره تا درست بشه

یعنی 50 سال دیگه ما اونجایی هستیم که 30 سال پیش بودیم

پس سال 2062 می رسیم به اندیشه انسان هایی که مرگ بر ... و درود بر ... رو خلق کردند.

ولی من ترجیح می دم تو این سال به اون نقطه صفر رسیده باشیم

حداقل بعدش به لحاظ فرهنگی یه روند مثبته داره!

 

پس شما معتقدین سال 2012 آغازی بر 50 سال بازسازی هست؟ :w16:

ارسال شده در
تغییر که از همین الان همین لحظه هم میتونه در تک تکمون ایجاد بشه اگر بخوایم:164:

 

انچه همیشه روند تاریخ رو تغییر داده تصمیات لحظه ای و آنی هست.

درود بر شما صحیح فرمودین.

اما برای تصمیات انی همیشه نیاز به یک تحریک بوده، یک جرقه ناب که واکنش آدمیان رو تسریع دهد.

 

 

به نظرت اون جرقه ناب برای استارت تغییر چی میتونه باشه و از چه جنسی؟

  • Like 3
ارسال شده در
انچه همیشه روند تاریخ رو تغییر داده تصمیات لحظه ای و آنی هست.

درود بر شما صحیح فرمودین.

اما برای تصمیات انی همیشه نیاز به یک تحریک بوده، یک جرقه ناب که واکنش آدمیان رو تسریع دهد.

 

 

به نظرت اون جرقه ناب برای استارت تغییر چی میتونه باشه و از چه جنسی؟

به نظر من تا وقتی آستانه تحمل مردم برسه به نقطه سر به سر که واقعا نمیدونم اون نقطه کجا هست

ملت ما تا همین الانشم که زیر هر حرف زوری رفتن و به هر خواسته حکومت تن دادن بنابراین خیلی سخت میشه زمان براش تعیین کرد

 

سوالتون خیلی سخته روش فکر می کنم بعدا جوابتونو میدم:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

از اونجایی که معتقدم اعتماد و یکپارچگی بین ایرانی ها از بین رفته و خود محور شدن، برای تغییر بعدی تو ایران باز نیاز به یک رهبر هست.

اما رهبری که پس از ایجاد وحدت و یکپارچگی، به ایرانی ها مدنیت رو یاد بده و کم کم خودش بره کنار.

وگرنه اینجوری نمیشه.:sigh:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...