Mandela. 339 ارسال شده در 7 آذر، 2012 سلام. چقدر با این جمله موافقین: تا زمانی که در اندیشه ی انسان ها تغییری به وجود نیاید ، رهبران تغییری نخواهند کرد. به نظرتون تغییر اندیشه ایرانی ها پس از گذشت روند آهسته اش، بالاخره در چه سالی نمایان میشه؟ اصلا نیازی هست رخ بده؟ یا همین خوبه. . فقط یک عدد بدین بر اساس دید تاریخی و اجتماعی خودتون از این سرزمین و مردمش. الان سال 2012 هست. مثلا بگین 2050 یا..... یا هرگز !!!!!! 13
Mandela. 339 سازنده ارسال شده در 7 آذر، 2012 خدا داند :icon_pf (34): شما به عنوان دانشجوی یک کشور به هر حال چیزی مد نظرت هست. خدا داند یا نداند، تاثیری در تفکر ما نداره. میخوام یک برداشت تاریخی انجام بدم، ببینم هرکسی چه تاریخی مد نظرش هست. اگر عددش رو بگین ممنون میشم. 3
Peyman 16150 ارسال شده در 7 آذر، 2012 یه بنده خدایی می گفت تخریب فرهنگی که تو این 30 سال ایجاد شد، 50 سال زمان نیاز داره تا درست بشه یعنی 50 سال دیگه ما اونجایی هستیم که 30 سال پیش بودیم پس سال 2062 می رسیم به اندیشه انسان هایی که مرگ بر ... و درود بر ... رو خلق کردند. ولی من ترجیح می دم تو این سال به اون نقطه صفر رسیده باشیم حداقل بعدش به لحاظ فرهنگی یه روند مثبته داره! 9
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 7 آذر، 2012 تغییر که از همین الان همین لحظه هم میتونه در تک تکمون ایجاد بشه اگر بخوایم:164: 4
Mandela. 339 سازنده ارسال شده در 7 آذر، 2012 یه بنده خدایی می گفت تخریب فرهنگی که تو این 30 سال ایجاد شد، 50 سال زمان نیاز داره تا درست بشهیعنی 50 سال دیگه ما اونجایی هستیم که 30 سال پیش بودیم پس سال 2062 می رسیم به اندیشه انسان هایی که مرگ بر ... و درود بر ... رو خلق کردند. ولی من ترجیح می دم تو این سال به اون نقطه صفر رسیده باشیم حداقل بعدش به لحاظ فرهنگی یه روند مثبته داره! پس شما معتقدین سال 2012 آغازی بر 50 سال بازسازی هست؟
Mandela. 339 سازنده ارسال شده در 7 آذر، 2012 تغییر که از همین الان همین لحظه هم میتونه در تک تکمون ایجاد بشه اگر بخوایم:164: انچه همیشه روند تاریخ رو تغییر داده تصمیات لحظه ای و آنی هست. درود بر شما صحیح فرمودین. اما برای تصمیات انی همیشه نیاز به یک تحریک بوده، یک جرقه ناب که واکنش آدمیان رو تسریع دهد. به نظرت اون جرقه ناب برای استارت تغییر چی میتونه باشه و از چه جنسی؟ 3
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 7 آذر، 2012 انچه همیشه روند تاریخ رو تغییر داده تصمیات لحظه ای و آنی هست.درود بر شما صحیح فرمودین. اما برای تصمیات انی همیشه نیاز به یک تحریک بوده، یک جرقه ناب که واکنش آدمیان رو تسریع دهد. به نظرت اون جرقه ناب برای استارت تغییر چی میتونه باشه و از چه جنسی؟ به نظر من تا وقتی آستانه تحمل مردم برسه به نقطه سر به سر که واقعا نمیدونم اون نقطه کجا هست ملت ما تا همین الانشم که زیر هر حرف زوری رفتن و به هر خواسته حکومت تن دادن بنابراین خیلی سخت میشه زمان براش تعیین کرد سوالتون خیلی سخته روش فکر می کنم بعدا جوابتونو میدم 3
Marx 1733 ارسال شده در 9 آذر، 2012 از اونجایی که معتقدم اعتماد و یکپارچگی بین ایرانی ها از بین رفته و خود محور شدن، برای تغییر بعدی تو ایران باز نیاز به یک رهبر هست. اما رهبری که پس از ایجاد وحدت و یکپارچگی، به ایرانی ها مدنیت رو یاد بده و کم کم خودش بره کنار. وگرنه اینجوری نمیشه. 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری