رفتن به مطلب

خداحافظی «پرویز پرستویی» با سینما و رد کردن پیشنهاد ۶۰۰ میلیونی!!


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پرستویی که سابقه ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون: آژانس شیشه‌ای، آشپزباشی، سیزده ۵۹، موج مرده، آدم برفی، سریال امام علی(ع)، کتاب قانون، دوئل، مارمولک را دارد؛ مدتی است از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرده و این روزها در روستای زادگاه خود مشغول به زندگی است

به گزارش کافه سینما به نقل از جوان‌آنلاین، پرستویی اهل روستایی در حوالی همدان است. این بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون پس از کناره‌گیری از بازیگری این روزها در روستای پدری خود مشغول کشاورزی است و زندگی جدیدی را در پیش گرفته است.

تاکنون کارگردان‌های زیادی تلاش کرده‌اند تا او را دوباره به دنیای بازیگری بازگردانند، اما پرستویی که گفته می‌شود از لحاظ روحی آمادگی حضور مجدد در سینما را ندارد به تمامی این پیشنهادها پاسخ منفی داده است. نکته جالب توجه این که پرستویی حتی حاضر به ایفای نقش در پروژه «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نیز نشده است.

پرستویی تاکنون پنج تجربه همکاری با حاتمی کیا داشته و بهترین نقش‌های خود را نیز در آثار این کارگردان ایفا کرده است، اما به دلیل شرایط خاص خود حاضر نشده در این فیلم ایفای نقش کند و طبق شنیده‌ها، پیشنهاد ۶۰۰ میلیون تومانی این پروژه برای ایفای نقش شهید چمران نیز سبب نشده تا پرستویی از تصمیم خود منصرف شود.طبق اطلاعات رسیده هنوز از دلیل این تصمیم عجیب پرستویی اطلاعی در دست نیست، فیلم‌های «خرس» و «من و زیبا» آخرین آثاری است که پرستویی در آنها ایفای نقش کرده و در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است.

به گزارش کافه سینما،چندی پیش نیز جمال شورجه ابراز تمایل کرده بود که پرستویی در جدیدترین فیلم‌اش ایفای نقش کند اما با پاسخ منفی وی مبنی بر این‌که «فعلا شرایط کار کردن ندارم» مواجه شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...