رفتن به مطلب

جوایز برتر جشنواره چین به انیمیشن‌های ایرانی رسید


ارسال های توصیه شده

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، هنرمندان ایرانی در بخش انیمیشن جشنواره ayacc چین دو جایزه برتر این بخش را از آن خود کردند.

این جشنواره در بخش کاریکاتور، کارتون و انیمیشن برگزار شده بود که در بخش انیمیشن جایزه بهترین طراحی کارکتر را «راشین خیریه» برای انیمیشن شکرستان از آن خود کرد و جایزه ویژه هیئت داوران نیز به انیمیشن «اتاق زایمان» کاری از بهنام دلداده رسید.

انیمیشن شکرستان یکی از بهترین قسمت‌های این سریال انیمیشنی است که در ایران در حال پخش است و طراحی کارکتر‌های آن توانست نظر هیئت داوران این جشنواره را به خود جلب کند.

همچنین انیمیشن «اتاق زایمان» نیز با رویکرد طنزآمیز به عکس‌العمل مردان در زمان تولد فرزندانشان می‌پردازد که این اثر نیز توانست جایزه ویژه هیئت داوران این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

به گزارش فارس، در بخش کاریکاتور این جشنواره نیز جایزه بهترین اثر در بخش کارتون به محمود آزادنیا رسید و علیرضا پاکدل نیز جایزه برتر بخش کاریکاتور را به دست آورد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...