رفتن به مطلب

صندلی تقویت شده با الیاف طبیعی


Astraea

ارسال های توصیه شده

صندلی تقویت شده با الیاف شاهدانه (Hemp)، برای سبک سازی در فرایند تولید صنعت خودرو، طراحی شده است: مواد اولیه تجدید پذیر چون الیاف طبیعی کنف با یک بایندر (محمل یا عامل اتصال دهنده: ماده ای که سبب چسبندگی الیاف شیشه به هم برای شکل دهی به یک ساختار نمدی می گردد) ترموست پایه آبی شرکت بسف (BASF) با هم ترکیب می شوند و کامپوزیت محکم، سبک وزن و دوستار محیط زیستی را تشکیل می دهند.

hemp-chair-01-curatedmag.jpg

مواد جدید- طراحی جدیدامروزه مصرف کنندگان برای ایجاد زندگی متعادل و سالم تلاش می کنند، که این شرایط را در هماهنگی با محیط به وجود آورند. آنها خواستار محصولات جدید، سازگار با محیط زیست، سبک با مواد مستحکم هستند. طراح این صندلی، آقای ورنر ایس لاینر اظهار داشت: "تاریخچه طراحی با فن آوری های جدید و مواد نو به جلو پیش می رود. این فن آوری ها همیشه نقطه شروع برای موضوعات و نکات جدید در طراحی هستند،" صندلی همپ به حالت یک تکه طراحی شده است که از پلاستیک های تقویت شده ساخته می شود. "برای ما مهم است که تنوع الیاف طبیعی را در ترکیب با بایندرها نشان دهیم". دکتر مایکل کلب، بازاریاب فنی شرکت بسف، می گوید: " طراحی آقای ورنر دارای شکل، عملکرد مناسب و از همه مهمتر سازگار بودن آن با محیط زیست است".رزین آکریلیک شرکت بسف با بیش از 75 درصد از الیاف طبیعی، در صندلی همپ استفاده می شوند. و بر خلاف گذشته در طول مراحل پیوستن هیچ مواد آلی مانند فنل یا فرمالدئیک را انتشار نمی دهد. تنها محصول فرایند پخت، آب می باشد. به علاوه، فرایند صنعتی قالب سازی با هزینه کم و با تولید سه بعدی اشیاء با استحکام فنی بالا و وزن کم حاصل می گردد. این روش تولید در صنعت اتومبیل سازی متداول است. کامپوزیت های الیاف طبیعی اغلب در اجزاء سبک مانند پوشش در ، قفسه و دیگر قسمت های تزئینی داخلی خودرو استفاده می شوند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...